Крилатото B се променя за първи път от 2005 година и едва за пети път в 106-годишната история на марката. Новата версия на емблемата ще дебютира на 8 юли, като тя ще бъде показана на живо на капака на концептуален автомобил, демонстриращ стила на бъдещите Bentley-та.

В същия ден британците ще отворят вратите на ново триетажно дизайнерско студио в централата си в Крю. Новата емблема е по-различна от предшествениците си. Същността остава същата, но крилата са забележимо заострени и оградени в дебел контур.
Перата в долната част са изчезнали, а буквата B е станала още по-обемна, с по-изразени акценти и сенки. Интересното е, че Bentley, за разлика от всички останали, не подхваща тенденцията за плоски лога, които станаха често срещани през последните години.
Робин Пейдж, създателят на новото лого, отбелязва, че то е „по-изчистено, по-остро и по-впечатляващо от предшественика си“. Заедно с концепцията, то „символизира мощното, вълнуващо бъдеще на марката и нейните изключителни, ръчно изработени продукти“.

Оригиналната емблема на Bentley е създадена през 1919 година от Фредерик Гордън Кросби и впоследствие е актуализирана през 1931, 1990, 2002 и накрая през 2025 година.
Що се отнася до концепцията, нейните дизайнери са черпили вдъхновение от „емблематичното минало на Bentley“. Очаква се шоу-колата да бъде изцяло електрическа. Тя няма да влезе в производство, но ще бъде демонстрация на новия дизайнерски език, който ще се използва в бъдещите Bentley.

