Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Aston Martin (2022 година)
Емблематичните крила на Aston Martin не са се променили много, откакто дебютираха в началото на 30-те години на миналия век. Но през 2022 г. компанията опрости своята ангелска икона с по-малко линии и по-ясно изразен надпис „Aston Martin“.
Емблематичните крила на Aston Martin не са се променили много, откакто дебютираха в началото на 30-те години на миналия век. Но през 2022 г. компанията опрости своята ангелска икона с по-малко линии и по-ясно изразен надпис „Aston Martin“.