IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda промени логото си за първи път от 28 години

"Чайката" стана по-плоска, за да изглежда по-добре на смартфони и лаптопи

Японският автомобилен производител Mazda адаптира логото си към съвременните реалности, като го направи го по-плоско. Обичайната "чайка" украсяваше моделите на а компанията почти 28 години, като за първи път бе въведена през 1997 година.


Mazda


Новото лого още не е представено официално. Дебютът му трябва да се състои на събитие, посветено на 105-годишнината на компанията днес. Съдейки по изображенията, публикувани на уебсайта на Японското патентно ведомство, емблемата ще загуби своята триизмерност с метална текстура и остри ръбове. Тя ще стане по-плоска и рационализирана, но ще остане разпознаваема.

Японската компания предприе тази стъпка, за да направи логото да изглежда по-добре върху екраните на смартфони и лаптопи. Отбелязва се, че черно-бялата цветова схема създава чиста естетика с висок контраст.


Mazda


Смята се, че актуализираното лого може да съществува съвместно с настоящото, в зависимост от приложението му. Така например, обичайната емблема може да остане върху автомобилите на марката, а обновената да се използва в интернет.

0 от 500