Японският автомобилен производител Mazda адаптира логото си към съвременните реалности, като го направи го по-плоско. Обичайната "чайка" украсяваше моделите на а компанията почти 28 години, като за първи път бе въведена през 1997 година.
Новото лого още не е представено официално. Дебютът му трябва да се състои на събитие, посветено на 105-годишнината на компанията днес. Съдейки по изображенията, публикувани на уебсайта на Японското патентно ведомство, емблемата ще загуби своята триизмерност с метална текстура и остри ръбове. Тя ще стане по-плоска и рационализирана, но ще остане разпознаваема.
Японската компания предприе тази стъпка, за да направи логото да изглежда по-добре върху екраните на смартфони и лаптопи. Отбелязва се, че черно-бялата цветова схема създава чиста естетика с висок контраст.
Смята се, че актуализираното лого може да съществува съвместно с настоящото, в зависимост от приложението му. Така например, обичайната емблема може да остане върху автомобилите на марката, а обновената да се използва в интернет.