Японската марка за премиум автомобили Infiniti обяви мащабно ребрандиране, като ще промени не само логото, но и цялата концепция на представителствата. Луксозното подразделение на Nissan прави корекции на логото за четвърти път от основаването си през 1989 г.
Новото лого на Infiniti не е радикално отклонение от сегашното. Както и преди символизира пътя, насочен към хоризонта. Последната промяна е от 2016 г., а новата визуална идентичност всъщност е от две части - нова 3D емблема, която ще се появи на всички производствени автомобили, както и по-плоска 2D версия с по-модерна естетика.
Шрифтът на думата Infiniti е по-тънък и разстоянието между буквите е по-голямо. Логото поставя по-голям акцент върху линията на хоризонта. Нов 3D елемент добавя дълбочина към предната част. Триизмерното лого е подчертано от осветление.
Ребрандирането на японската марка включва и актуализация на представителствата по света, което Infiniti нарича „Нова архитектура за търговия на дребно“. Шоурумите ще бъдат възможно най-осветени, но ще се опитат да избегнат пряка слънчева светлина вътре.
Интериорът ще бъде направен в японска традиция и преосмислен, за да подобри усещането за простор за клиента. Първо новият дизайн ще бъде приложен в Тексас (САЩ), Мексико и Катар.
И още нещо ново – марката създава специален аромат, като миризмата ще стане неразделна част от представителствата на Infiniti и ще се използва при събития.
Ароматът, описан като „ободряващ и успокояващ“, е създаден от неназован японски „майстор дизайнер на аромати“ и включва нотки на хиноки (японски кипарис), суги (японски кедър) и юзу (японски цитрус) дърво.
Марката също така въвежда и звук в новото си „мултисензорно“ изживяване. Новото звуково лого ще се използва във видео реклами, корпоративни видеоклипове и като допълнителен музикален съпровод в шоурумите.
Най-вероятно следващото поколение Infiniti QX80, което ще бъде видяно в концептуален вид по-късно тази година и за което все още няма подробности, ще първото с новото лого.