Неотдавнашната класика " 24 часа на Льо Ман" написа само последната глава в лютото съперничеството между Италия и Германия. Не говорим за футболни мачове, разбира се, а за битката на четири колела. Но и на двата фронта е еднакво горещо.

Ferrari срещу Porsche! Пътищата на Маранело и Цуфенхаузен се пресичат повече от 70 години на най-известните писти в света. Тръгвайки от различни философии, марките написаха историята на автомобилните спортове. Е, италианците биха немците на последното издание на "24 часа на Льо Ман". Но германската марка пък се реваншира на други престижни състезания.
В същото време двете марки водят битка не само на пистите, но и на пътя. Факт е, че някои техни модели не са директни конкуренти, но има и такива, които може да се различават като характеристики, но представянето им е сходно. Ето едно сравнение между Ferrari 296 и на по-състезателно ориентираните версии на Porsche 911.
Ferrari 296 или Porsche 911 (ГАЛЕРИЯ):
Последният в хронологичен ред, който получава електрификация от Porsche, е емблематичният 911 във версията Carrera GTS, позиционирана в средно-висок диапазон. Колата се предлага и със задвижване на четирите колела с еднаква мощност - с кодово име 911 Carrera 4 GTS.
Германците използват усъвършенствана хибридна система, наречена T-Hybrid, състояща се от 3.6-литров 6-цилиндров боксер турбо бензинов двигател с 485 к.с. и 570 Нм. Или обща мощност от 541 к.с. и 610 Нм въртящ момент в комбинация с двата електрически мотора.
Porsche 911 GTS ускорява от 0 до 100 км/ч за 3 секунди и вдига до 312 км/ч. Цената му започва от 183 000 евро.


5