Технологичният гигант Xiaomi отново взриви пазара. След официалния старт на продажбите на новия електрически кросоувър YU7, китайският производител записа рекорден резултат от 200 000 поръчки през първите три минути.

Само за час цифрата достигна 289 000 автомобила, като това е забележително постижение за втория модел на марката. Първият – седанът SU7, също постави рекорд на старта на продажбите миналата година, като събра 90 000 поръчки за ден.
Интересът към кросоувъра обаче е далеч по-голям, като според главния изпълнителен директор на компанията Лей Джун търсенето на YU7 се очаква да бъде три пъти по-високо от това на SU7. А причината е, че съотношението на продажбите на SUV към седани в Китай е приблизително 3:1.
За да стимулира продажбите, Xiaomi предлага щедри бонуси. Клиентите, които са направили депозит от 5000 юана (670 долара) преди 31 юли, са получили отстъпка от 66 000 юана (8800 долара) и ще разполагат с колата до седем дни. На тези, които веднага са внесли 20 000 юана (2790 долара), е гарантирана бърза доставка от партида готови автомобили.

YU7 се предлага в три версии:
Стандартен - обхват до 830 км според CLTC.
Pro - задвижване на всички колела, по-малък пробег - до 770 км.
Max е най-мощната версия с двумоторна конфигурация с 681 к.с. и пробег до 760 км.
Цените започват от 253 000 юана (35 000 долара) и достигат до 329 900 юана (46 000 долара) за най-добрата модификация Max.
Компанията отбелязва, че заводът в Пекин вече работи с пълен капацитет, за да отговори на търсенето. Между другото, от пускането на първия електрически автомобил SU7 през март 2024 до май 2025 бяха доставени повече от 272 000 единици.


3