IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето я новата Mazda CX-5

Третото поколение на популярния SUV получава промени в дизайна и задвижването

Премиерата на новата Mazda CX-5 e сред най-очакваните събития през тази година. Третото поколение на популярния SUV ще дебютира съвсем скоро, като в интернет-пространството излезе снимка, показващо дизайна на този много важен за японската марка модел.


Mazda CX-5


Всъщност, тестови прототипи на новата CX-5 бяха заснети още през пролетта, като въз основа на тях бяха направени и някои рендери. Сега обаче, въпреки не особено качествената снимка, ясно се виждат промените в дизайна, които подсказват, че моделът ще запази своята индивидуалност, като в също време ще възприеме характерните черти и най-забележителните елементи на различния дизайнерски език, който Mazda прилага към всички свои нови модели.

Особено внимание заслужава дизайнът на предните фарове и огромната решетка, върху която е разположена емблемата. Страничният изглед разкрива SUV същността на CX-5 с пластмасови брони, които защитават долната част на каросерията, и покривни релси, които му придават специфично излъчване.

И докато външният дизайн ще претърпи еволюция, под капака се очакват значителни промени. Появата на третото поколение ще отбележи повратна точка в историята на CX-5, но моделът ще продължи да разчита на бензинови и дизелови двигатели, като всички ще бъдат електрифицирани с мека хибридна технология (MHEV).

Голямата новина в това отношение ще бъде нов вариант на самозареждащ се хибрид (HEV). CX-5 ще бъде първият автомобил на Mazda, който ще получи този двигател и това ще му позволи да се конкурира с модели Toyota Corolla Cross и Renault Austral. Освен това, се очаква и plug-in хибриден (PHEV) вариант.


0 от 500
  • #12
    21 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Колата НЕ Е супер като цена/качество. Точно обратното. Има безброй проблеми- някои големи, други малки. Не бих я препоръчал и на врага си.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 2 седмици )
    Изглежда като втори фейслифт на сегашната генерация а не "изцяло нов модел". Колата си е супер като цена/качество.
  • #10
    26 rate up comment 0 rate down comment
    до 9 ( преди 2 седмици )
    Какво общо има това с факта, че системата на Мазда не е дори на тези 5, а къмто 2%?
  • #9
    1 rate up comment 29 rate down comment
    До 7 ( преди 2 седмици )
    Карал си на дедо мотора с двата коша. Пасивната безопасност на Мазда е на абсолютно топ ниво. Всички други системи за безопасност също работят доста добре. Относно тях, всеки нормален човек е редно да изключва повечето от тях при сядане я автомобила. Писал съм вече относно опита на Тесла Y да ме засили директно в тир заради настъпване на маркировка остров, това е престъпна система. Всички измишльотини за активна безопасност, като цяло са на максимум 5% от това което трябва да бъдат.
  • #8
    1 rate up comment 32 rate down comment
    На дедо ви бабиния ( преди 2 седмици )
    И как мекия хибрид на Мазда ще се конглокира със стандартния на Тойота Корола Крос?
  • #7
    31 rate up comment 5 rate down comment
    до 6 ( преди 2 седмици )
    Ти сериозен ли си? Тия организации тестват възможно най-най-най-базовите ситуации и то при идеални условия - широка писта и никакви други обекти наоколо да създадат радарен шум. Никой, повтарям - НИКОЙ, не тества при многолентово движение с натоварен трафик и постоянно престрояващи се коли. За разлика от теб, интернет шампиона, аз съм карал АДАК системите на повечето марки в реални условия. На Мазда са опасни, убийствени, престъпни ббокклуцци.
  • #6
    7 rate up comment 31 rate down comment
    До 3 ( преди 2 седмици )
    Виж тестовете в euroncap.com i iihs.org и ще дрънкаш друго. Чети, не боли.
  • #5
    36 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Както и "изцяло новият модел" от 2017, който ползваше същата платформа, същите двигатели, същия софтуер, и този най-вероятно ще е фейслифт. По колата има страшно много какво да се подобрява - окачване, спирачки, обезшумяване, материали, сглобка, ергономия, софтуерн АДАС, фарове и какво ли не - но самата платформа не е толкова лоша.
  • #4
    36 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Имам чуството, че гледам фейслифт, а не нов модел.
  • #3
    36 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ? ADAS системите на Мазда са чисти убийци - най-лошите възможни на пазара. Спирачките - най-слабите на пазара. Безопасна е последната дума, която бих използвал за Мазда. Кой от Стар Моторс ти поръча да се изходиш тук?