Когато стане дума за надеждност, японските двигатели обикновено отвяват конкуренцията. Всъщност обаче, и в Европа знаят как да правят неразрушими мотори - те са прости, ремонто-пригодни и способни да издържат над 300 000 км. Представяме ви 6 четирицилиндрови атмосферни двигател от водещи европейски марки, които рядко се повреждат.
Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа (ГАЛЕРИЯ):
Повечето проблеми, с които се сблъскват собствениците, са свързани с възрастта и нормалното износване, а не с конструктивни недостатъци. Ангренажният ремък изисква наблюдение и редовна подмяна, в противен случай, ако се скъса, ще огъне клапаните. Ако обаче състоянието му се следи редовно и ролките с помпата бъдат сменени навреме, няма сериозни рискове.
С течение на времето могат да се появят малки течове на масло, най-често през уплътненията или гарнитурата на капака на клапаните. Понякога термостатът "напомня за себе си", а от електрическите компоненти първите, които се повреждат, са датчиците за коляновия вал и оборотите на празен ход. Известни са обаче много случаи, при които този двигател е издържал до 500 000 км без основни ремонти.


0