IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тези двигатели гълтат масло още на малко километри

При някои от тях положението се влошава много бързо

Повишеният разход на масло е един от най-честите проблеми при съвременните автомобили. Рано или късно абсолютно всеки шофьор се сблъсква с този проблем. При някои двигатели обаче, консумацията на масло започва много по-рано, отколкото на човек би му се искало.

Още по-лошото е, когато този проблем активно дпрогресира, влошавайки се с всеки изминат километър. В галерията ви представяме пет такива двигателя, които започват да гълтат масло след малко изминати километри.

Тези двигатели гълтат масло още на малко километри (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 4,аз съм с мотор 1,6 дизел на Рено и за близо 30000 км от смяна до смяна не се налага да се долива масло,а то и не е слизало под минимума,а на предното Меган 2 бензин за 15000 км от горна граница във фирмения сервиз сменено до следващата смяна е малко над половината и това за 18 години експлоатация и над 280 х.км.
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    М43, JTD, M111 ( преди 3 седмици )
    Просто BMW сами си набиха секирата от алчност с новите им мотори. VW от алчност (не е от вчера) са абсолютна трагедия на почти всички външни пазари. Мисля ще си останат с продажби само в Швабия, където е пълно с платежоспособни откачени мазохисти. Иначе пропаганда водят срещу всичко което не е "немско", само че точно те са най-зле в момента. Въпроса е, хората които ги карат (чисто нови) дали им пука. Но като цяло статуса им се клати, като на навдената Меркел топките зад нея.
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Фолк с Ваген, ако не хапва масло, значи това не е каруца на компанията. ВАГ са наистина много зле. Бъкани са с технологични проблеми и е пестено от всичко. Китайците ще ги оправят. Не случайно тези некадърници толкова драпат да няма китайски коли в Европа.
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    То си е нормално според ВАГ, според тях всичко е нормално и в норма няма да се плашите ако пуши или нещо подобно, този зад вас да му мисли не е ваш проблем.
  • #11
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Ами ( преди 1 месец )
    Долните жълтури да си карат жълтите легени - маслояди и да не се обаждат без някой да ги е питал!
  • #10
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ВАГените се знае от всеки, че са големи маслояди. То само да горяха масло с мед да ги намажеш, но те се и трошат непрекъснато. Най скапаната марка.
  • #9
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Всички от ВАГ групата са маслояди. Боксерките харчат масло след като навъртите километри с тях. Това се случва заради технологичната особеност буталата да лежат на едната си страна и по този начин да има повече натиск в долната част на цилиндрите и те след много километри придобиват елипсовидна форма.
  • #8
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Този мотор на Тойота не гори масло. Имаше една серия на която бяха сложили сегменти, бутални пръстени с по-мека сплав. Фирмата доставчик на тези пръстени е направила магарията, а не Тойота. Засегнатите двигатели са преминали през сервизна акция и са със сменени пръстени отдавна и проблемът е решен. Мотора на Нисан гарантирам, че масло не пипа. Имал съм го и мотора е здрав. Поне до 268 000 км не съм имал проблем. На щеката от макс пада до средата до смяната. Не зная колко млн.са това но около 0,5
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ха ха ( преди 1 месец )
    За любознателните, ако искат да се информират относно марка, модел и двигател могат да си изтеглят мобилното приложение на ауто дата, където всичко е описано
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Вин ( преди 1 месец )
    Споменатият MR20DE на Кашкай от 2008г, е на 120 000км и никога не съм доливал масло между смените, които правя на 10 000! Между другото, купувам 4л.туба, въпреки че го дават 4 и нещо при смяна и се пълни до средата на белезите на щеката!