Повишеният разход на масло е един от най-честите проблеми при съвременните автомобили. Рано или късно абсолютно всеки шофьор се сблъсква с този проблем. При някои двигатели обаче, консумацията на масло започва много по-рано, отколкото на човек би му се искало.
Още по-лошото е, когато този проблем активно дпрогресира, влошавайки се с всеки изминат километър. В галерията ви представяме пет такива двигателя, които започват да гълтат масло след малко изминати километри.
Тези двигатели гълтат масло още на малко километри (ГАЛЕРИЯ):
4-цилиндровите турбо двигатели EA888 са широко използвани в автомобилите на Volkswagen AG. Това са агрегати с обем 1,8 и 2 литра с директно впръскване и турбокомпресор с мощност от 150 до 220 конски сили. Въпреки че списъкът на автомобилите с EA888 е невероятно голям, заслужава да се отбележат компактният кросоувър Volkswagen Tiguan и Skoda Octavia.
Основният проблем на въпросните двигатели са много тънките бутални пръстени и скромните дренажни отвори на буталните канали. Двигателят започва да харчи масло със средна скорост от литър на 1000 км почти от нула километра. Последвалите опити на специалистите от VAG да коригират ситуацията чрез модернизиране на двигателя не помогнаха за пълното премахване на проблема.