IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Доработено BMW M4 се оказа по-яко от Ferrari SF90 Stradale

Manhart не само подсили двигателя, но подобри окачването и аеродинамиката на купето

Прочутото германско тунинг ателие Manhart представи поредната си версия на купето BMW M4, което получи индекс MH4 900. Основното предимство на проекта е дълбоко преработения трилитров "шестак", чиято мощност е увеличена до 922 к.с., а максималният въртящ момент достигна 1190 Нм. По последния показател автомобилът дори надминава двигателя на Ferrari SF90 Stradale, който генерира "едва" 1066 Нм.


BMW M4 купе от Manhart


Проектът е базиран и на без това "напомпаното" BMW M4 CSL, произведено в лимитиран тираж. Тунерите от Manhart оборудваха двигателя на спортния автомобил със собствената система за турбокомпресор с интеркулер, ковани бутала и мотовилки, карбонов всмукателен колектор и нов блок за управление.

Освен това, двигателят е "украсен" с корпус от въглеродни влакна. Стандартната трансмисия е адаптирана към новите параметри - сега осемстепенната скоростна кутия е способна да предава въртящ момент чак до 1300 Нм. Динамичните характеристики на MH4 900 не са уточнени, както и цената на проекта.


BMW M4 купе от Manhart


Другите модификации включват персонализирана изпускателна система, разработена специално за проекта от германските спецове от Remus, регулируеми пружини на окачването H&R, калибрирани от Manhart, и алтернативни джанти с размери 20 и 21 инча.

Тунерите са "облекли" купето в нов аеродинамичен бодикит, изработен от въглеродни влакна, който включва преден капак с въздухозаборници, различни наслагвания на предната броня и праговете, както и дифузьор в комбинация с композитен спойлер. Купето е боядисано в характерната за Manhart черно-златиста цветова комбинация. Основната промяна в интериора е полу-клетката за безопасност отзад.


Още снимки на модела - вижте в галерията:


0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ганьо ( преди 2 седмици )
    Как може да сравняваш бенве с Ферари? Питам но отговор не търся.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Защо не пишат бмвто колко кила е и за колко прави от 0-100?
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На писта със завои ферарито ще го убие на time attack. Стига с тия драгове тва е за хора дето не могат да карат.
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 седмици )
    Май се дразниш, че те разкрих, че къркаш бира в двулитрова бутилка и мезиш със зрънчо с другите окапляци в Люлин 2. Не отговори нищо конкретно относно БМВ или Ферари. На бул. Христофор Колумб има такова в магазина им, мога да ти уредя да те пуснат, за да се снимаш с него. Много ми е интересно как даваш съвети за такива коли, докато пишеш от купето на дизелов Голф ||. Не се газирай много, че ще вземеш да се напикаеш от толкова бира и не препикавай мушкатата пред входа, пикльо.
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    George Ross ( преди 3 седмици )
    Кво да сравняваш италианска красота и немската сивотия
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До 3 и 4 ( преди 3 седмици )
    Явно ментално увредените тук са доста повече от един!Специално за 3.Усили си там чалгата с любимите ти гелосаните и мазни ***, гледай си клипчетата и не давай "съвети" на хора, които нито познаваш, нито ще срещнеш някога в жалкото си съществуване на *** в гетото в което "живееш"!
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Този двигател на БМВ го помпат по над 1000 коня и после тези коли се карат само гавра и му няма нищо.
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 3 седмици )
    Бъркаш литър с метър и си личи комплекса ти за малоценност. Ферари не може да се сравни по никакъв начин, с което и да е БМВ в момента. Гледай някой клип и се образовай, за да видиш какво прави М4, с коли с двойно и на горе коне. Относно бъркането на масло, този двигател с който е М4 се смята за най-здравия шест цилиндров за последните две десетилетия, не случайно Тойота го слагат на Супра. Чети не боли и не дрънкай неща дето си чувал с другите кърканделници пред блока на по бира със зрънчо.
  • #2
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Ха ха ( преди 3 седмици )
    Да сравняваш тоя презобен "ромски кош" , което ще обърка водата с маслото след максимум минута с *** до ламарината с Ферарито,на което дори и стоково ще гледа само задницата, е "мисъл" която може да мине само в междуушието на ментално увреден екземпляр!
  • #1
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    То и без Манхарт почти го кантари на 400 метра