Могъщият редови шестцилиндров двигател (известен и като I6) бе често срещана гледка, задвижвайки редица модели от цял свят. През последните десетилетия обаче V6 го измести до голяма степен, тъй като заема по-малко място. Впрочем, турбодвигателите с по-малко цилиндри като цяло изглежда са посоката, в която се движи автомобилната индустрия. В дългосрочен план, с широкото навлизане на електрическите превозни средства, скоро може да няма толкова много двигатели.

BMW обаче никога не губи надежда. Вярващ в редовите 6-цилиндрови двигатели от 30-те години на миналия век, баварският гигант продължава да ги използва и днес. Настоящият B58, редови 6-цилиндров двигател с турбокомпресор, е забележително универсален агрегат, задвижващ всичко - от ориентирания към производителността седан M340i до наблягащия на комфорта SUV X7.
Редовите 6-цилиндрови двигатели на BMW предлагат страхотна комбинация от икономия на гориво, надеждност и добра старомодна мощност. Те са толкова добри, че през годините редица други марки избраха да използват в моделите си. От японска суперзвезда до италианска кола, за която не сте чували, от пистов автомобил до здрав офроуд модели, ето 8 такива, които имат двигател BMW I6 без емблемата на баварската компания върху капака.
8 автомобила с редови 6-цилиндров двигател на BMW (ГАЛЕРИЯ):
И така, светът отново има нов, твърд и здрав офроуд автомобил, предназначен да се справя с каменист терен при всякакви метеорологични условия. Както може би очаквате, чисто нова автомобилна марка на компания без история в индустрията не иска да се опитва да проектира свой собствен двигател. Така че, за да даде на Grenadier мощността, от която се нуждае, за да се движи мускулесто през природата, Ineos взима B58 на BMW, който дава на Grenadier 282 к.с. и 450 Нм.

