IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет популярни, но и проблемни турбо „шестака"

Притежаването на кола с някой от тези бензинови мотори може да се превърне в кошмар за собственика

При някои марки шестцилиндровите турбодвигатели смениха V8 с атмосферно пълнене. Те се оказаха по-леки, по-мощни и по-икономични. В някои случаи обаче това излезе за сметка на надеждността. Представяме ви пет бензинови турбо "шестака", кото могат да причинят сериозни и най-вече доста скъпи проблеми.


Пет популярни, но и проблемни турбо „шестака" (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #1 ( преди 4 дни )
    Хах, те нищо не ги депресира позьорите.След 3-4хилки в "баш майстор"ските сервизи после се хвалят как можели да си го позволят. В Канада сите гъзета и *** всякакви позьори вечно искат да изпъкнат с коли по 400к.с. и демонстрират всячески пошла безнаказаност, но Канада не е България и изобщо не им цепи басма, ако ще колите им да са $ 1млн. Тука кифла с черно SUV да има акт, фиш поне? Имат си номер на който да звънят да нямат проблеми, от "контактите" на чичака дал им ключовете за джипа
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Ехааа ( преди 5 дни )
    Ей, аман от тия прехвалени германски тояги, които гърмят, като пуканки още на има- няма 3г. и под 100 000км.Качество на дрънка!
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Хм.. ( преди 5 дни )
    За М276 мога да кажа, че е много здрав мотор. При редовно обслужване и подходяща експлоатация изкарва без особени проблеми 300 хил км. Това не са коли за градско шофиране.
  • #5
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    оптимизиране на горивовъздушната смес не означава че се отрема от ресурса на автомобила напротив разхода пада
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    То въобще "безпроблемни" има ли?
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Пропов ( преди 5 дни )
    Е то е ясно че като искаш да гори под 10 ама да имаш над 300 коня и дявола ше излезе от някъде другаде. Ясно е че тия коли се купуват от спестовници. От там идва и неправилната поддръжка с евтини консумативи и горива. No replacement for displacement!!! Начи като пестиш от гориво, събираш ги че после ще ти трябват за ремонти. Къде къде е по добре един 5 литров атмосферен осмак. И тягата е по плавна, и звука му е като тътен спрямо нефелно пърдящите турбо мотори. И грижите са по малко.
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Един приятел направи сума пара, като чипосваше 335, 535-*** и подобни. За 200 лева ти качва 40 коня. Сега, че колата ти, каквито километри е имало още в нея, става на 1/3 е отделен въпрос.
  • #1
    25 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Защо депресирате кварталните позьори с "премиуми" още от сутринта??