При някои марки шестцилиндровите турбодвигатели смениха V8 с атмосферно пълнене. Те се оказаха по-леки, по-мощни и по-икономични. В някои случаи обаче това излезе за сметка на надеждността. Представяме ви пет бензинови турбо "шестака", кото могат да причинят сериозни и най-вече доста скъпи проблеми.
Пет популярни, но и проблемни турбо „шестака" (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2006-2016
На кои модели се монтира: BMW 1, 3, 5, 7 серия, X6, Z4
Основни проблеми: инжектори, инжекционна помпа, турбокомпресори
Двигателят N54, който дебютира през 2006 година, стана знаков за немската марка - това беше първият й сериен турбо двигател след дълга пауза. Монтирано е на модели като BMW 135i, 335i (E90/E92) и 535i (E60). Собствениците оцениха мощността му, както и добрата и плавна тяга, осигурена от системата с два последователни турбокомпресора.