При някои марки шестцилиндровите турбодвигатели смениха V8 с атмосферно пълнене. Те се оказаха по-леки, по-мощни и по-икономични. В някои случаи обаче това излезе за сметка на надеждността. Представяме ви пет бензинови турбо "шестака", кото могат да причинят сериозни и най-вече доста скъпи проблеми.
Пет популярни, но и проблемни турбо „шестака" (ГАЛЕРИЯ):
BMW N54
Въпреки че в дизайна на N54 беше заложен голям запас от здравина, той има редица сериозни проблеми. Собствениците се оплакват от неизправности със системата за директно впръскване на гориво. Инжекторите и инжекционните помпи рядко издържат над 100 000 км и са много чувствителни към качеството на горивото. Най-лошият сценарий е, когато повреден инжектор буквално наводни цилиндъра с бензин, причинявайки воден удар.
Въпреки че в дизайна на N54 беше заложен голям запас от здравина, той има редица сериозни проблеми. Собствениците се оплакват от неизправности със системата за директно впръскване на гориво. Инжекторите и инжекционните помпи рядко издържат над 100 000 км и са много чувствителни към качеството на горивото. Най-лошият сценарий е, когато повреден инжектор буквално наводни цилиндъра с бензин, причинявайки воден удар.
Кратък е и ресурсът на електрическите помпи и турбини Mitsubishi, които понякога не могат да издържат дори 120 000 км. Въпреки това, с правилна поддръжка и редовно измиване на радиатора, N54 може да служи на собственика си 300 000 км и повече.