Казват, че ръчната скоростна кутия е символ на надеждност. В повечето случаи това наистина е така, но не винаги. Някои от тях могат да превърнат живота на собственика на автомобила в поредица от ремонти. В галерията ви представяме четири 5-степенни скоростни кутии, които се повреждат по-често от други. Виене на лагери, счупени синхронизатори, крехки диференциали - дори феновете на такива автомобили не харесват тази скоростна кутия.
4 от най-проблемните ръчни скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 1989-2019
На кои автомобили се монтира: Alfa Romeo 159; Chevrolet Aveo, Cruze, Lanos, Trax; Opel Adam, Agila, Astra, Corsa, Combo, Kadett, Meriva, Mokka, Signum, Tigra, Vectra, Zafira; Suzuki Ignis, Splash, Swift
Среден пробег до сериозен ремонт: 120 000 км
Основни проблеми: износване на синхронизаторите, слаб диференциала и лагери на вторичния вал
Тази петстепенна ръчна скоростна кутия се появява в края на 80-те години на миналия век, но никога не се прочува с надеждността си. Въпреки че е проектирана за маломощни атмосферни двигатели, инженерите така и не успяват да подобрят дизайна, за да направят кутията по-малко проблематична.


0