IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

5 популярни модела на старо с проблемна каросерия

Тези автомобили са податливи на корозия и имат крехка пластмаса

Автомобилите от голф класа си спечелиха репутацията на надеждни и практични, предимно благодарение на простия си дизайн. Въпреки това, дори такива коли имат слабости. Ето например 5 популярни модела на старо, които изискват специално внимание към каросерията: нейната антикорозионна защита, боята и други елементи. И всички те са японски или корейски.


5 популярни модела на старо с проблемна каросерия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Горския ( преди 1 седмица )
    Тия са далече от реалността. Мазда 3 2006г. Имам от 10 год. Никакви грижи за нищо нямам. На 360000 е и сменям маслото на 50000 км. Не доливам.Какви 100 000 до сериозен ремонт . Да появи се малко петъмце с лека ръжда ,ами нищо все пак е на 19 год. Мислим за новата мазда.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Спестили сте поне още два три джегатайски модела, но сте на прав път.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Маздите от тези години всичките ръждясваха не само 3-ката, защото бяха под шапката на Форд и се икономисваше от всичко, дори и от корозионна защита. След, като станаха самостоятелни, нещата се оправиха и ръждясала Мазда няма как повече да видите. Оправиха и интериора и мога смело да кажа, че са като премиум автомобил вътре. Изобщо, Маздите са супер избор за тази цена на която продават. А най-хубавото е че ги правят в Япония.
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Нарича се "класът на голф" само в Германия , в България про...тите джурналя го "внесоха" понеже те също са фенове на това "нещо"
  • #5
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Ами ( преди 1 седмица )
    То затова се нарича класът на Голф, а не на някакви жълти ръждавелници.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Mazda 3 BK ( преди 1 седмица )
    Моята Мазда е от 2008 и е гаражна, ръжда няма. Но се е случвало от камъчета да се поврежда боята и да се появява ръжда (точица). Толкова малко лесно се ремонтира, капваш преобразуватрл на ръжда и по-късно капваш и боя и не си личи. Всичко това се взима от магазин за автобои. Но съм виждал и много ръждясали, това си е голям проблем.
  • #3
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Сутринта видях един такъв б4 (ако става въпрос за пасат, но и ауди 80 ръждавейки има колкото искаш), който имаше повече ръжда отколкото боя. Също така съм виждал и един такъв пасат с немска регистрация, който изглеждаше като излязъл от завода. Та явно зависи от много работи.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Bobi ( преди 1 седмица )
    Горе долу съм съгласен направете за най здравите мога даже да ви ги кажа само да вметна б4 1993 само едната шина на резервоара е изгнила другото е бетон
  • #1
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Имам Нисана. Пълни глупости. Няма точка ръжда никъде. 2008ма.