По едно време, атмосферните бензинови V6 двигатели бяха много търсени в леките автомобили, тъй като имаха оптимално съотношение между мощност, размер и тегло. В ерата на турбокомпресорите и хибридите обаче, вече има значително по-малко "шестака". А сред тях имаше много надеждни, които не създаваха големи проблеми, като тези в галерията.
6 безпроблемни атмосферни "шестака" (ГАЛЕРИЯ):
Nissan VQ37VHR
VQ35HR има проблеми с ниския живот на гарнитурата на главата на цилиндъра и гарнитурите на маслените канали под предния капак още от появата си. Разбира се, те бяха бързо поправени, но 3,7-литровият двигател си има нормални гарнитури на цилиндровата глава. Така че остава само да се следи охладителната система: редовно да се промиват радиаторите и да се проверява състоянието на разширителния резервоар.
VQ35HR има проблеми с ниския живот на гарнитурата на главата на цилиндъра и гарнитурите на маслените канали под предния капак още от появата си. Разбира се, те бяха бързо поправени, но 3,7-литровият двигател си има нормални гарнитури на цилиндровата глава. Така че остава само да се следи охладителната система: редовно да се промиват радиаторите и да се проверява състоянието на разширителния резервоар.
Важно е също да не се пести от гориво, в противен случай ще пострадат катализаторите. След това, керамични стружки от пчелните пити попадат в цилиндрите, което води до образуване на драскотини по стените и, като следствие, до висок разход на масло.


1