IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Citroën пуска нова топ-версия на C4

Collection 2025 предлага избор от два двигателя и уникални цветови решения

Ново лимитирано издание - Citroën C4 Collection 2025, ще радва феновете на френската марка. Отличава се с редица нови естетически детайли и богато оборудване. И нещо повече.


Citroën пуска C4 Collection 2025


Eкстериорът се отличава с 18-цолови Amber Black алуминиеви джанти, двуцветен покрив Perla Nera и тонирани задни стъкла. Специфични акценти "Rouge André" добавят нотка цвят към предната решетка и страничните предпазители. Емблемата "Collection" е върху задното крило, симетрично на емблемата C4. Предлагат се четири цвята: Okenite White, Mercury Grey, Perla Nera Black и Eclipse Blue.

Вътре в кабината на Citroën C4 Collection 2025 панелите на вратите и подлакътниците са тапицирани в сиво TEP, комбинирано със седалки Citroën Advanced Comfort Urban Grey с платнени вложки Curitiba White. Има и някои детайли, които трябва да подобрят усещането за качество - като мекото на допир табло и персонализираните подови стелки с червени шевове.

Технологичното оборудване е пълно с какво ли не: 7-инчово цифрово табло и 10-инчово HD сензорен екран с мултимедийна система, свързана 3D навигация, естествено гласово разпознаване, адаптивен интерфейс с джаджи и безжично дублиране за смартфони. С пакета “Connect Plus” и неизбежният ChatGPT прави своя дебют. 


Citroën пуска C4 Collection 2025

Тази версия на Citroën C4 от 2025 използва окачването Advanced Comfort. То е съчетано със седалки с пяна с дебелина 15 мм, което трябва да осигури топ комфорт. Предлагат се два двигателя. Hybrid 145 e-DCS6 разполага с 1.2 трицилиндров мотор, произвеждащ 136 к.с., подпомаган от 21 kW електрически агрегат. Последният е в трансмисията с двоен съединител, захранван от 48 V литиево-йонна батерия. Общата мощност е 145 к.с.

След това идва версията с електромотор със 156 к.с. и батерия с капацитет 54 kWh - с пробег от 415 км по WLTP. Можете да използвате бързо зареждане с мощност до 100 kW. То включва технология V2L (Vehicle-to-Load) за захранване на външни устройства и система за интелигентно планиране, свързана с 3D навигацията.

Първите доставки на Citroën C4 Collection се очакват от юни 2025 година.  Hybrid 145 e-DCS6  има каталожна цена, започваща от 30 150 евро по европейските пазари. Електрическата версия стартира от 37 850 евро.


Още снимки на Citroën C4 Collection 2025 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Жицата ( преди 1 седмица )
    Абе, тоя Ситроен струва колкото Тесла моделс 3, а е наполовина кола. Кой ще си го купи?
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Винаги сте ми били смешни вие, с атмосферните двигатели. От 1000 до 4000 оборота няма никой, после дръпне за кратко докъм 5000 и вече трябва да се превключва. Ама бил трилитров...мили ми астматици, имате ли представа как върви турбо трилитров? Между другото, 1,2 на ПСА е доста добър двигател. Върви добре, икономичен е и равномерен. А трицилиндровите звучат много по-добре от четири, които имат най-скучния и депресиращ звук.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Всички обсъждат дизайна на БМВ или Мерцедес, но никой не говори колко потресаващо грозно е новото-старо лого на Ситроен, особено толкова голямо. По никакъв начин не отива на съвременния дизайн.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 1 седмица )
    До 5 и 8. Ами за 40-50-60к, няма 3литрови. За над 100к има, ама дали си ги купувате, или чакате да станат 10-15 годишни? Още повече пък дизел....само служебна съм карал.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Седалките ( преди 1 седмица )
    ми харесват...
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До #4 ( преди 1 седмица )
    Я да видим дали няма нови коли с 6-цилиндрови двигатели? Това че Стелантис не могат да направят двигател е отделен въпрос.
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    А не могат... дали? Аз съм карал хибрида им с 1.6 180кс и е мъртвец, та 1.2 ли ще ме убеждаваш че е стока.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Ллл ( преди 1 седмица )
    Карайте такава кола и после коментирайте. Всички атмосферни асматици не могат да стъпят на мекия хибрид с този двигател, особено на режим " спорт".
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    o.O ( преди 1 седмица )
    Хаха, глупости всички двигатели били 1.2 .... има и трилитрови дизели по 300 коня чисто нови ...
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Хаха ( преди 1 седмица )
    2.0 двигател щеше да е, ако не сме в ЕС, вече такава е реалността. А до 3, и аз карам кола с такъв 1.2 двигател и си върви нормално, като искаш нова кола нямаш избор. Тук топ-версия става дума за оборудване и детайли, иначе всички двигатели са 1.2 или електрически.