Най-яркото доказателство за популярността на осмото поколение Honda Accord (2007-2012) е статистиката за неговите кражби. Японският седан се оказа предпочитан от престъпниците именно заради неговата здравина, но с течение на времето на преден план излязоха и някои проблеми с надеждността му. Ето 5 типични "болежки", с които настоящите и бъдещите собственици на модела трябва да бъдат наясно.
Пет проблема на Honda Accord на старо (ГАЛЕРИЯ):
Какво да се направи
Собствениците на двулитровия R20 (особено версииите преди фейслифта) трябва редовно да проверяват нивото на смазване - той често излиза през клапана на системата i-VTEC и задното уплътнение на коляновия вал. За K24 е от решаващо значение да се контролира налягането на маслото, за да се избегне износване на облицовката, така че е по-добре да се намалят интервалите за смяна на маслото до 7000 км.
Собствениците на двулитровия R20 (особено версииите преди фейслифта) трябва редовно да проверяват нивото на смазване - той често излиза през клапана на системата i-VTEC и задното уплътнение на коляновия вал. За K24 е от решаващо значение да се контролира налягането на маслото, за да се избегне износване на облицовката, така че е по-добре да се намалят интервалите за смяна на маслото до 7000 км.
Почиствайте редовно радиатора: алуминиевата глава на цилиндъра не понася прегряване. Проверете състоянието на катализаторите - тяхното унищожаване след 150 000 км влошава маслото.


0