Най-яркото доказателство за популярността на осмото поколение Honda Accord (2007-2012) е статистиката за неговите кражби. Японският седан се оказа предпочитан от престъпниците именно заради неговата здравина, но с течение на времето на преден план излязоха и някои проблеми с надеждността му. Ето 5 типични "болежки", с които настоящите и бъдещите собственици на модела трябва да бъдат наясно.
Пет проблема на Honda Accord на старо (ГАЛЕРИЯ):
3. Повишен разход на масло при бензиновите версии
Двигателите на този "Accord" са бензинови атмосферни "четворки" - 2.0 (R20) и 2.4 i-VTEC (K24) развиващи 156 и 198 к.с., както и дизелов 2.2 i-DTEC със 147 к.с. Бензиновите мотори се различават по дизайна на главата на цилиндъра, но иначе са сходни. Потенциалният им ресурс е около 350 000 километра. Повишеният разход на масло обаче може да се срещне много по-рано.
Двигателите на този "Accord" са бензинови атмосферни "четворки" - 2.0 (R20) и 2.4 i-VTEC (K24) развиващи 156 и 198 к.с., както и дизелов 2.2 i-DTEC със 147 к.с. Бензиновите мотори се различават по дизайна на главата на цилиндъра, но иначе са сходни. Потенциалният им ресурс е около 350 000 километра. Повишеният разход на масло обаче може да се срещне много по-рано.


0