IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes GLK на старо – какво да очаквате?

Поколение X204 на кросоувъра е здраво и надеждно, но крие някои изненади

Кросоувърът Mercedes-Benz GLK (X204), произвеждано от 2008 до 2015 година в завода в Бремен (Германия), е изграден на платформата на седана C-класа (W204). Въпреки че вече е на възраст, този модел все още се радва на сериозна популярност на пазара на употребявани автомобили. Експерти посочиха на какво трябва да се обърне внимание при избора на GLK.


Mercedes-Benz GLK на старо – какво да очаквате? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Хейтър ( преди 4 дни )
    *** гадната кола ако всичко това е вярно.
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Трябва да си с големи комплекси за да се насочиш към 15-годишна ширпотреба.
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Може и да и е бъгав мечока, ама всички цъкат с език като го спра пред панелката.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Сребролюб Мангизлиев ( преди 6 дни )
    Имам чувството, че само изключително богати хора коментират тука.... Винаги са много мнителни за германските и японските автомобили на старо... Може всички карате само нови.... Сигурно DACIA
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Сервиз ( преди 1 седмица )
    ще чакате кво ще чакате , между другото няма много да се чака.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Benz ( преди 1 седмица )
    Каквото и да си говорим, тук става въпрос за автомобил на възраст около 15 години. Дето се вика всякакви изненади могат да се очакват от него. И тук важи максимата - да не се купува най-евтиния екземпляр в интернет.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    управлението едно такова, малко халтаво, ако трябва да го съпуставя с Х3, не е директно. Това най-не ми хареса в колата. Като цяло е отговор на Е83, от Ц клас правят сув, но за мен двигателите им са кекави от тоя период. Чекът ще ти е най-малкият проблем. Държат цена, въпреки вскичко, особено бензиновите. Може би газ, не е най-доброто за тях. Колкото за бъдещето на такава кола, ако си я купиш, трябва да си подготвен. Информационно и финансово. Също и за много други.
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Историо, никои не ти пречи да си купиш нов Бенц, затова и СС са получили награда. Явно с химикалките си наясно, да не бачкаш в книжарница? По същество, описаното е валидно за абсолютно всички коли, без значение от марката. Понеже е повърхносно, аз ще вляза малко в конкретика. Купих такъв на 175 хил. км. проверих двигателя по код, заради балансиращия вал. Обслужена кутия, отлично работеща. Колата беше с мнго добър салон, с дебела кожа, има добър звук. Комфортен и стабилен. Но леко муден,
  • #3
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Аз съм от село. Джипките за нас за RAV-4-ки, CR-V-та и Витари. Не са баш най-високопроходимите, но са здрави и надежни, а ако па се случи, да има пролем ремонтите са на СИМОВЛИЧНИ ЦЕНИ! Проблем с електрониката? Модеилите 2015-та бяха смяна на чип, дето беше 200 лева с работата. Мерцедеса? Търсиш ВТОРА РЪКА компютър, да е под 600 лева. Нов ... китайско копие и струва 2-3 бона. Ех, новите хибриди и те има скъпи чипове, ама чисто нов не е 3 бона, а 550 лева.
  • #2
    27 rate up comment 3 rate down comment
    историята продължава ( преди 1 седмица )
    ...стъклата за 600лв, обаче нови гуми няма да вземе за 2000лв, ами китайски линглонг шменк за 400, щото скъпо. После ще отиде на Велинград, до морето и хоп - чек, започва да пуска постове във фейса, форуми: Помощ, светна чека, колата не иска да върви. Любезно го насочват към 2-3 "специалиста" те започват да свалят части, да сменят, да чистя - 3000лв. После пак покара малко и хоп - скоростите нещо приритват на 3-та - айде друг сервиз, 2500лв. И така, това е бъдещето на тези скрапове.