IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Volvo S90 тръгва от Китай

Plug-in хибридът e с леко увеличен електрически пробег, но крият останалото

Volvo S90 вече има обновен, по-свеж вид, подобрена интериорна технология и допълнителен електрически пробег за plug-in хибридната версия. Производителят го показа официално, но само на снимки.
   
    
Volvo S90
  
     
Визуалните промени включват предна решетка, която съответства на ревизираните SUV XC90 и XC60. Също така и по-отчетливо изглеждащи светлини отпред и отзад. Това е в крак с новия ES90 EV. Допълнителна шумоизолация и по-фин интериор са останалите промени. Адаптивното окачване е стандартизирано в цялата гама. Отвътре информационно-развлекателната система с 11,2-инчов сензорен екран е модернизирана за по-бърза реакция. Всичко може вече да се актуализира дистанционно.

 
Volvo S90


Автомобилът ще се предлага като избор между мек хибрид и plug-in хибрид. Volvo все още не дава данни за производителността, но електрическият пробег на PHEV е увеличен до 80 километра.

Моделът ще бъде пуснат първо в Китай това лято, а след това ще го последват и други страни.  Сред тях няма да са пазари като британския, където предишните варианти на S90 не предизвикаха интерес сред купувача. Вместо него обаче ще бъде наличен новият ES90 на цени, които започват от 80 000 евро и минават 100 000. „S90 е ключова част от нашето продуктово портфолио за следващите години на някои от нашите азиатски пазари“, каза продуктовият и стратегически ръководител на Volvo Ерик Северинсон.


Снимки на новото Volvo S90 в ГАЛЕРИЯТА/


 
 


 

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    волво сигурно от половин век нямат платформа с надлъжно разположен двигател и задно предаване волво от 15 години е 100 процента китайски продукт вие си мечтайте и преразказвайте по картинка как хубаво би било да има 6 или 8 цилиндъра
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До кръстоската ( преди 1 месец )
    А бре, юнак. Аз живея в Канада и тук такива модели има бол. Работил съм в САЩ. Там също ги има, но х10. Ходи си прегледай очите!!!!! Сериозен съм!!!!!!!!!!!!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Моят Т6 си е АВД. Не знам да има с предно, ама аз съм в Канада, а ти в Европа, та там може да е различно.Тук и Т6 и атмосферката 3,2 са АВД.На осмака му липсваше турбина, че даже и 2 не биха били зле. Нобъл ползват същият двигател, но с 2 турбини и мощността му беше над 600 коня по спомен.
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    To преди като предлагаха шестаци и осмаци пак не бяха цвете - за чий ти е прав шестак сложен напречно. И... предно предаване. А за напречния Ве осмак да не говорим. Поне той винаги е бил с AWD за да не си личи, че е ориентиран за предно.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Докторе, по добре разгледай малко снимки на моделите, а тогава, може да видим кой е за преглед. Буквално
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кръстоската, имаш нужда от очен преглед. Буквално!
  • #3
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Отпред е кръстоска между Ягуар XF и Крайслер 300, отдзад е буквално Ауди..
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изглежда страхотно. Оправили са и противоречиво изглеждащата задна част на автомобила. Сега просто е безупречен на външен вид.Интериорът също е подобрен и е още по-приветлив и луксозен и се е доближил с една идея по лукс до немската тройка.Както и предният коментирал е писал, голям недостатък е липсата на 5 и 6 цилиндрови двигатели. Аз бих добавил и един В8-ак с двойно турбо+Ел. мотор, който да качи мощността на 600+ коня, за да задоволява нуждите на клиентите зад океана.Красавец!!!
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Единственият недостатък на предходната генерация беше липсата на 6-цилиндров двигател, но това важи за цялата гама на Волво. Не върви да продаваш с претенции за премиум, в ценови диапазон като немската тройка и да слагаш един 4-цилиндров бензинов мотор, който за капак е и много лаком. Иначе този модел предлага отлипен комфорт и е определено подценен или по-скоро неглижиран, заради висока цена. Аз лично бих искал да видя и малко по-голям просвет и по-висок силует, доста е "смачкана".