IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo EX90 получава "достъпна" версия

Цената на базовия флагман на шведите вече е под 100 000 евро

Електрическият кросоувър Volvo EX90 получи нова базова модификация, която значително разширява избора за купувачите. За първи път моделът се предлага с един електромотор, монтиран на задната ос.


Volvo EX90


В комбинация с новото ниво на оборудване „Plus“, това значително намали началната цена на автомобила: сега базовата версия EX90 струва от 96 200 евро, което е с 16 000 евро по-малко в сравнение с модификацията Twin Motor Ultra със задвижване на всички колела. Това решение трябва да направи модела по-достъпен за по-широк кръг купувачи, без да се жертва качеството и високото технологично ниво.

Едномоторната версия на Volvo EX90 е оборудвана със задно задвижване и електрически мотор с мощност 275 конски сили, който развива 490 Нм въртящ момент. По официални данни ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8.4 секунди. В същото време кросоувърът е оборудван с тягова батерия с капацитет 104 kWh, което е малко по-малко от капацитета на батерията в по-наточените версии, но това е достатъчно, за да осигури автономност от около 610 км според цикъла WLTP. 


Volvo EX90


Нивото на оборудване „Plus“, налично с новата версия съвсем не е базово. То предлага четиризонов климатроник, отопляеми предни и задни седалки, отопляем волан, голям 14,5-инчов централен сензорен дисплей и 360-градусова камера за съраунд изглед. Списъкът със стандартно оборудване включва също безжично зареждане на смартфон, вентилационна система с филтриране на въздуха и аудио система Bose, която осигурява висококачествен звук за всички пътници.

В допълнение към функционалното си съдържание, Volvo EX90 предоставя на купувачите и широки възможности за персонализиране. Предлагат се осем варианта за цвят на каросерията без допълнително заплащане. Важно е да се отбележи, че Volvo продължава да следва стратегията си за постепенно преминаване към изцяло електрическа гама модели. 


Volvo EX90


0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 5 дни )
    Голяма работа са шведите след като флагмана на китайския флагман на автомобилната им индустрия се прави в Китай. Ако някой знае дали въобще в Швеция все още се правят автомобили нека ги изброи.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Шведите от няколко нови модела започнаха да изкарват доста грозни автомобили. Последен беше недоразуманието ЕС90, което е типичен "но джендер" продукт. Но и при него, както и тук с ЕЦ90, ще имат проблеми да го пласират. ЕЦ90 още не може да постигне хиляда продажби на месец по света, което сравнено с продажбите на неговия ДВГ брат е смешно. Идва и нова грозотия, която беше загатната с един "шпионски" кадър, а именно новото ЕЦ60. То явно ще удари по грозотия всички досега.
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ecuator ( преди 1 седмица )
    Какви шведи бе, какви пет лева? Волво е китайска марка. Това като във вица: Оказа се, че филмът не е шведски, а съветски
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хм... ( преди 1 седмица )
    А нещо за 800V архитектура? Или остава на 400V? Разлика от 16к евро само заради един двигател? Скъпички ще.да са тези електромотори!
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 седмица )
    100к евро за това тамагочи е безумна цена! Няма никаква икономическа логика в покупката на тези ламарини. Да, вероятно търсят клиенти, които не искат да ходят при немската тройка, но това нещо нито е премиум, нито е евтино. Купуваш си китайски автомобил с европейско лого.