IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

12 ключови факта за новото Audi A6

Най-аеродинамичната кола с ДВГ на компанията - и най-после със стоманено окачване

Шестото поколение на Audi A6, с кодово име Typ 4L, вече е факт и официално. Германската компания представи бизнес седана си след няколко тийзъра, разпространени в последните седмици, и след избързалата премиера на комби версията Avant. Eто най-важното, което трябва да знаете за новия модел.
  
        
12 ключови факта за новото Audi A6 (ГАЛЕРИЯ):


  
   

 

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дон Шопеску ( преди 1 седмица )
    Таблото е кошмар... Влизаш нормален, излизаш разноглед
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Още по-скъп и много по-чуплив. Дас Ауто
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ето им фактите от притежател на Ауди: Интериорът не струва и е евтин за тази цена; Вече няма истинско Куатро; Стоманеното окачване е признак за спестяване; Колата е много по-тежка от предните 2 поколения; Багажникът е намалял значително спрямо предните поколения. За мен Ауди е чао докато не отстранят тези проблеми.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Доста добре си изглежда. Мога да се замисля въпреки че съм фен на БМВ. Отделно новата платформа винаги е по-добра от старата. Пасата ми беше със стоманено окачване. За 10 години нищо не бях сменял дори биалетки
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 седмица )
    Споко, стартовата му цена е приблизително 120 хилки, което го прави доста приемливо и достъпно. Ще отбележа, BTW, че предницата му е леко заимствана от корейския водещ премиум-люкс-автобранд GENESiS, щот са доста сходни като външен вид /специално отпред/, а от друга страна ще вметна само, че горе-долу при същата цена стартира и техния модел G60 - отбелязвам го само за начална инфо...
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Задницата и интериора не са за мен. Големите двигатели може да се харчат за известно време, но сме в ерата на електричеството. Като цяло бих изчакал новата класа. Поне на мечти мога.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    С този "избор" на двигатели продължават да копаят дъното.
  • #4
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 1 Така е. Защо да си вземеш тази кла, кгато Е53 и Е63 съществуват?
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Грозно безлично.
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Мхм ... ( преди 1 седмица )
    и като почне да недозавива на предно, съвсем ти става кисело.