IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето ги новите софийски таксита

Първата Kia EV3 вози клиенти в столицата

След успешната интеграция на първите 50 електрически автомобила Kia Niro, които вече са част от автопарка на службата за таксита Yelow!, вносителят на марката в България и компанията за такси-услуги направиха поредната стъпка в своето сътрудничество. Вече е регистриран първия електромобил Kia EV3, който е част от поръчката за 300 превозни средства с нулеви вредни емисии.


Kia EV3 Yellow


Общо 150 бройки от модела EV3 ще возят клиентите на Yellow! в столицата, като компанията ще разшири автопарка си с още 100 други електромобили на Kia. Благодарение на батерията с капацитет 81.4 kWh, компактният модел на корейския производител постига 605 км пробег с едно зареждане, което го прави много подходящ за тази дейност. Сред предимствата на EV3 са още голямото вътрешно пространство, както и възможността за свръхбързо зареждане.

Партньорството между Киа България и Yellow! стартира през 2004 с доставките на първите Kia Rio. Компанията е пионер във въвеждането на електрически таксита в София, като през 2015 стартира пилотен проект с Kia Soul EV.

В допълнение към екологичния автопарк бяха инсталирани и три нови зарядни станции пред офис-сградата на Yellow!. Това са 50 kW DC зарядни станции Hypercharger са с по два CCS конектора, което дава възможност за зареждане на 6 електромобила едновременно. Станциите са включени в иновативна платформа за зареждане на електрически превозни средства – Kia Hypercharge.


0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Сийка ( преди 1 месец )
    ЗАЩО НЕ СА ЖЪЛТИ!??
  • #11
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Хехе ( преди 1 месец )
    Има време,ще размислят.
  • #10
    21 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Щеше да е добре да бяхте дали някаква информация какви са резултатите до сега. Общо изминати километри , как са остаряли досегашните ел-таксита, проблеми , ала-бала. Да научим нещо все пак.
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Хаха ( преди 1 месец )
    Е**** кефа, през последните дни, почти няма коментари от Илон Дзинпина. Дано да продължава така! Брао е филипсс!
  • #8
    12 rate up comment 6 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    Не смятам да си купувам електричка, но ако щях да си купувам за цената на това недоразумение винаги бих взел Модел У (не ми се рекламирай, ами виж цената на тази кола с голямата батерия и всички екстри).
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    6-ти,кьорвале, ти си нагледан пример, че баламурниците и баламите не са свършили- по-голям такъв от теб -НЯМА!
  • #6
    7 rate up comment 21 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 месец )
    То скоро след тези авангардни коли на KiA-та, може накрая да дочакаме и появата на супер-луксозните и доста достъпни красиви модели на водещия Садърн-корейски премиум-автобранд - GENESiS, щото виждате,че веке никой по света не ще да фърля лишниэ паре за скапващите се за година-две ГЕРМАН. ламаринени пре-еХпонирани барачки, чиято яко надута цена варира м/у едни 100 до други едни 200 хилки в ЕВР0си! Просто свършиха баламите, баламурниците и баллъковите им заблюдени клиенти ...
  • #5
    7 rate up comment 10 rate down comment
    до 2 ( преди 1 месец )
    Ти като отидеш в магазина, "дават" ли ти, мръхльо?
  • #4
    32 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хубава новина. По-малко тровене на въздуха в София. Само не е ясно как с 6 места за зареждане ще зареждат 150 автомобила.
  • #3
    14 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не са ли чели, че точно те били изхвърлили предишните си електромобили, защото не ставали?