Автомобилните производители рекламират новите си модели с атрактивни цени, но рязко показват какво предлагат срещу тях. Дебютът на нова кола е придружен от цяла поредица от снимки и видеоклипове, като на тях купувачите, по правило, виждат най-атрактивните и най-богато оборудвани версии. При цената е точно обратното - най-ниското оборудване привлича, но негови снимки не се показват. А контрастът между началните нива и топ-версиите може да бъде огромен.
Базови версии на популярни модели (ГАЛЕРИЯ):
Hyundai Verna
При този модел търсенето на ниска цена е напълно обяснимо, тъй като той е насочен основно за пазара в Индия. Интересното в случая е, че базовата му версия се появи едва две години след излизането на модела, като на официалния сайт на корейския производител тя не се предлага. Най-простата Verna разчита на обикновени светлини, има мигачи в калниците и стоманени джанти, като това обяснява и цената - под 15 000 долара.
При този модел търсенето на ниска цена е напълно обяснимо, тъй като той е насочен основно за пазара в Индия. Интересното в случая е, че базовата му версия се появи едва две години след излизането на модела, като на официалния сайт на корейския производител тя не се предлага. Най-простата Verna разчита на обикновени светлини, има мигачи в калниците и стоманени джанти, като това обяснява и цената - под 15 000 долара.


5