Кросоувърът Mercedes-Benz GLK (X204), произвеждано от 2008 до 2015 година в завода в Бремен (Германия), е изграден на платформата на седана C-класа (W204). Въпреки че вече е на възраст, този модел все още се радва на сериозна популярност на пазара на употребявани автомобили. Експерти посочиха на какво трябва да се обърне внимание при избора на GLK.
Mercedes-Benz GLK на старо – какво да очаквате? (ГАЛЕРИЯ):
След 150 000- 250 000 км веригата за синхронизация се разтяга. Намира се в задната част на двигателя и е трудна за смяна. Но често се износва само нейният пластмасов водач или обтегач, но дори и в този случай не трябва да отлагате ремонта - прескачането на веригата дори от зъб може да доведе до среща на клапаните и буталата.
Запушен дизелов филтър за твърди частици след пробег над 200 000 км може да доведе до прегряване и повреда на лопатките на турбината. Ефективността на турбокомпресора също понякога спада поради течове в модула за охлаждане на байпаса на отработените газове (сажди от външната страна на топлообменника също ще показват това) или въздух, който се засмуква през съединението на всмукателния колектор.


4