За мнозина японските автомобили са еталон за надеждност. Казват, че такива автомобили могат да изминат стотици хиляди километри без нито една повреда. Всъщност това не е съвсем вярно. Ето пет седана от Страната на изгряващото слънце, излезли в началото на века, които са на обратния полюс като надеждност.
Пет проблемни японски седана от началото на века (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство - 2002-2008
Среден пробег преди сериозен ремонт - 130 000 км
Основни проблеми: корозия на каросерия, течове на масло и голям разход на масло, слаби катализатори
Седмото поколение на Accord по едно време се конкурираше не само с Mazda. С мощен двигател, развиващ 190 конски сили, японският спортен седан понякога беше предпочитан пред третата серия на BMW.
За съжаление Акорда ръждясва бързо. Може би той не толкова зле колкото Mazda6, но тенденцията е неприятна. Често се появява корозия в задните колесни арки, особено в областта на пластмасовата облицовка на праговете, където се натрупва мръсотия. В напреднали случаи това може да доведе дори до дупки. Ръжда се появява и по долната част на вратите, ръба на предния капак и покрива.


0