IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Porsche 911 Turbo S - по-ниско тегло и впечатляваща мощност

Спортното купе получава хибридната система на GTS с подобрено турбо

Шпионски снимки разкриха новото поколение 992.2 Porsche 911 Turbo S. За първи път то беше показано без камуфлаж, а представянето му ще е в следващите месеци. По традиция това е водещата версия на 911 и първа получава новите технологии. И тук правилото ще бъде спазено.


Porsche 911 Turbo S


Porsche вече потвърди, че новото Turbo S ще интегрира T-Hybrid система като при GTS. Но ще бъде съчетана с много по-мощна версия на емблематичния плосък шестцилиндров двигател. 

Въпреки че новите шпионски снимки не потвърждават какво има отвътре, все пак разкриват как ще изглежда 992.2 Turbo S. Започвайки с предницата, може да се види нов край с вертикално ориентирани активни лопатки, разположени от двете страни на голям централен отвор. Тестовият автомобил има сребърни ленти на индикаторите, имитиращи бронята (както при текущото поколение). Но със сигурност всички модели 992.2 имат пълна настройка на светлините, интегрирана в основните блокове на фаровете. Това придава на долната броня по-изчистен вид. 

Дизайнът на колелата е нов и разполага с механизъм за централно заключване, който намалява теглото им. Отзад личат типичните жълти апарати на керамичната спирачна система на Porsche. 


Porsche 911 Turbo S


Задната част може би търпи най-много промени, включително чисто нова долна броня с голяма сива пластмасова вложка. Тя включва набор от двойни продълговати накрайници на ауспуха. Моделите Turbo S обикновено разполагат с овални ауспуси от опцията Sports Exhaust на Porsche. Но изглежда, че новият Turbo S ще има по-интересен дизайн, който помага да се отличава от по-малките модели 911. 

Новата кола разполага със същото активно задно крило като преди, но какво се крие отдолу, все още е мистерия. Старите 911 Turbo обикновено работеха с по-голям 3,7-литров двигател с двойни турбокомпресори, а не с 3,0-литровите мотори от базовата Carrera. Но като се има предвид, че новият GTS разполага с чисто нов 3,6-литров агрегат, подозренията на спецовете са, че той може да се появи и в новото Turbo.

Разликата между двата автомобила вероятно ще бъде настройката на турбокомпресора. Новият GTS е подпомогнат от малък електрически мотор, интегриран в корпуса на турбокомпресора. По същество елиминира турбо забавянето, което сложните и скъпи компресори с променлива геометрия на Turbo правят механично. 


Porsche 911 Turbo S


Това поставя под въпрос каква технология може да включва новото Turbo S, особено като се има предвид малкият е-мотор, монтиран на скоростната кутия. Той също вероятно ще бъде интегриран в цялостната система. Независимо от крайното решение, 911 Turbo S ще има голяма мощност – над 641 коня, налични в настоящата версия. Както при всички съвременни Turbo двигатели - ще захранва система за задвижване на четирите колела чрез осемстепенна трансмисия с двоен съединител.

Новият автомобил също така ще разполага с много висококачествени технологии на шасито. Включително активната система за стабилизиране на возенето на Porsche, гореспоменатите керамични спирачки, заден диференциал с управление на въртящия момент и активен преден сплитер, за да балансира голямото задно крило.

Вървят слухове, че Porsche ще добави нов модел "Touring" към гамата, който ще включва ръчна скоростна кутия и ще премахне много от технологиите на шасито и страничния всмукателен отвор. Това ще означава модел, подобен на 911 Sport Classic.  Ако има такъв, той ще пристигне няколко месеца по-късно.
 

0 от 500