IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тези двигатели гълтат масло още на малко километри

При някои от тях положението се влошава много бързо

Повишеният разход на масло е един от най-честите проблеми при съвременните автомобили. Рано или късно абсолютно всеки шофьор се сблъсква с този проблем. При някои двигатели обаче, консумацията на масло започва много по-рано, отколкото на човек би му се искало.

Още по-лошото е, когато този проблем активно дпрогресира, влошавайки се с всеки изминат километър. В галерията ви представяме пет такива двигателя, които започват да гълтат масло след малко изминати километри.

Тези двигатели гълтат масло още на малко километри (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ха ха ( преди 2 часа )
    За любознателните, ако искат да се информират относно марка, модел и двигател могат да си изтеглят мобилното приложение на ауто дата, където всичко е описано
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Вин ( преди 8 часа )
    Споменатият MR20DE на Кашкай от 2008г, е на 120 000км и никога не съм доливал масло между смените, които правя на 10 000! Между другото, купувам 4л.туба, въпреки че го дават 4 и нещо при смяна и се пълни до средата на белезите на щеката!
  • #5
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 часа )
    Решението е лесно, сипваш гъсто масло и докато изкара, все пак говорим за коли на по 15+години, ако от сега ще я пазиш...
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бош ( преди 10 часа )
    За VW EA888 gen 3 това не е вярно! Колата вече е на 90к км и за 15 000 км доливам 500мл малко преди смяната. Което говори, че 25-30 000 интервал който дават производителите е прекалено много.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 20 часа )
    Там. откъдето е преписвана статията може и да не знаят в кои модели са вграждат моторите. Не, че в wiki няма информация де. Само дето например при 3zz на Тойота е имало сервизна акция и масово моторите в Европа са били отремонтирани с нови сегменти и друга карантия. Но си е голям пропуск да продаваш мотор за 5w30 на континент обожаващ 5w40 :)
  • #2
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 20 часа )
    До #1: Изключително точно казано!
  • #1
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 21 часа )
    Статията почва добре. Интересна, информативна...Но говорите за двигателите само със сериините им номера и за модели като Корола, Октавиа, Голф дето се правят от 30 години и имат ХХ поколения. Нито години са дадени, нито кубатурата, даже и тип гориво не е споменато. Като тръгне да гледа човек за кола , тоя номер на мотора трудно се разбира по обявите. Та статията писана - недописана, при вас все така са недоправени нещата.