IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Eксплозия с жертви спря производството на Toyota RAV4

Един убит и двама ранени при инцидента в завод на доставчик

Експлозия, избухнала в четвъртък в завода на доставчик на оборудване за автомобили, прекъсва веригата за доставки в Япония. Инцидентът, който се случи в предприятието Chuo Spring Co. в Toyota City, уби един работник и рани други двама. Това предизвика вълнообразни ефекти в местната индустрия, принуждавайки Toyota да спре производството на RAV4.


Toyota


Според информация на Automotive News, Toyota е решила да спре производството в два от заводите си, затваряйки три линии за първата смяна в понеделник, 10 март. Тогава ситуацията ще бъде преценена наново. Спирането засяга и производството на модела Harrier - версия на Venza за азиатския пазар.

Не е ясно колко дълго може да продължи паузата, но се очаква тя да се отрази на доставките на RAV4 на американския пазар. През миналата година 21% от бройките от модела, продадени в Щатите, са внесени от Япония.

Подобен инцидент не се случва за първи път. Експлозия през октомври 2023 в завода на друг доставчик доведе до спирането на Toyota в осем завода и 13 производствени линии. Паузата продължи 10 дни. Няколко месеца преди това автомобилният производител трябваше да спре дейността си във всичките си 14 завода за сглобяване в Япония поради неуточнен проблем в производствената система на компанията.


0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До сън. Самият ФАКТ че в различните квартали на София чистотата на въздуха се различава от изключително мръсен до изключително чист, а дори в един и същ район чистотата на въздуха се различава в различните часове на денонощието, да не говорим през различните сезони, ДОКАЗВА колко не състоятелна е тезата ти. Ще се съгласиш ли с тези ФАКТИ ?
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    SYN ( преди 2 месеца )
    До 4 - щеше да е много приемливо разсъждение, ако Китай беше на друга планета. Докато сме заедно, на едно затворено кълбо, наречено Земя, където водата и въздуха са свързани и общи, има огромно значение кой колко замърсява. За понятие като "световен океан" изглежда не се чували? Нито за въздушни течения? Доста ограничено мислене.
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    SUN ( преди 2 месеца )
    До 3 - как точно се доказва убитите от мръсния въздух, при масовото пушене по цял свят, ще разясниш ли? Или просто пробутваш поредната пропаганда? "Аутопсията показа, че починалия е дишал изключително чист въздох, с изключение на замърсяванията от автомобилите" Някъде да си прочел такова нещо? Само автомобилите ли замърсяват въздуха? Защото по спомен, те са под 1/5 от причините за замърсяването на въздуха!Добива на редкоземни метали не замърсявали въздуха и водите?
  • #4
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До 1. Ще прозвучи цинично, но винаги е по-добра стратегия да не цапаш в къщи, ако може някой друг да се изцапа вместо тебе. Ако Китай са решили да цапат в къщи, а Китайското правителство е решило да субсидира зеленият преход в Европа като предлага батерии и фотоволтаици на два пъти по-ниска цена от произведените в Европа, ще е най-малкото глупаво да не се възползваме.
  • #3
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До 1. Това е като да пишат за всеки един от 400 000 доказани случай на убити от мръсния въздух в Европа ВСЯКА година. Над 1000 човека ВСЕКИ ДЕН. 50 човека за час. Тоест от преди час откато е написана статията в Европа са умрели 50 пъти повече хора, отколкото в завода на Toyota. Нима смяташ че трябва да бъде написана статия за всеки от тях? Статията е за спирането на производството, а не да се коментират жертвите.
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    Както всяко нещо, така и стратегията just in time си има предимства и недостатъци. Но този малък недостатък компенсирана напълно всички предимства.
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    SUN ( преди 2 месеца )
    В мините за редкоземни метали за батериите в Китай и Африка, всеки ден биват ранявани и умират работници, включително деца. Но никой не пише за това. Просто защото според масовата пропаганда, живота на електромобилите започва със слизането им от поточната линия. Преди това се зачеват непорочно, във вълшебна мъгла, без замърсяване и експлоатация на хора.