IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Eксплозия с жертви спря производството на Toyota RAV4

Един убит и двама ранени при инцидента в завод на доставчик

Експлозия, избухнала в четвъртък в завода на доставчик на оборудване за автомобили, прекъсва веригата за доставки в Япония. Инцидентът, който се случи в предприятието Chuo Spring Co. в Toyota City, уби един работник и рани други двама. Това предизвика вълнообразни ефекти в местната индустрия, принуждавайки Toyota да спре производството на RAV4.


Toyota


Според информация на Automotive News, Toyota е решила да спре производството в два от заводите си, затваряйки три линии за първата смяна в понеделник, 10 март. Тогава ситуацията ще бъде преценена наново. Спирането засяга и производството на модела Harrier - версия на Venza за азиатския пазар.

Не е ясно колко дълго може да продължи паузата, но се очаква тя да се отрази на доставките на RAV4 на американския пазар. През миналата година 21% от бройките от модела, продадени в Щатите, са внесени от Япония.

Подобен инцидент не се случва за първи път. Експлозия през октомври 2023 в завода на друг доставчик доведе до спирането на Toyota в осем завода и 13 производствени линии. Паузата продължи 10 дни. Няколко месеца преди това автомобилният производител трябваше да спре дейността си във всичките си 14 завода за сглобяване в Япония поради неуточнен проблем в производствената система на компанията.


0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    зад тази война стоят интересите на едни еврейски фамилии които нямат интерес украйна да е част от цивилизованината икономически и суровинно силна и независима европа и го прожектират на света за четвърти път въпроса кога човечеството ще проумее че управлявящите ви третират като добитйк явно никога защото вие сте прости и затова не се разбираме
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    До SUN - Какъв % от рака на белите дробове е от автомобили газове,от активно пушене, от пасивно пушене,от чернобил,от многото години в които и ние и родителите ни и техните родители дишахме азбест,оловни бои,азобагрила?Едва ли някой може да отговори,още по-малко псевдоелектриците.Иначе адмирации за първия коментар. Мръсната истина зад "чистите" EVта вече ни я блъскат в лицето - нарича се "споразумение за редкоземните ресурси на Украйна" И зад тази война,винаги е стояло само това!
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 2 месеца )
    До SUN - съществото с което се опитвате да водите диалог,е известен тук като връткодупещия тролопитек.Когато му е изгодно вади конкретиката пред обобщението или обратно.Зад инцидентите при ДОСТАВЧИЦИ на Тойота има конкретна причина и се знае конкретно от какво са пострадали жертвите.Същото е и при робския труд в мините.При жертвите на мръсния въздух няма никаква конкретика.Защото конкретно мръсния въздух е катализатор на здравословните проблеми,довели до смърт.Слаб аргумент на псевдоелектриците
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    SUN ( преди 2 месеца )
    До 7 - искаш да кажеш, че замърсяването на София зависи основно от автомобилите, а не от горенето на буклуци по някои "квартали", мъглата и въздушните течения? Хайде да се хванем на бас кое ще доведе до по-чист въздух в София! Забраната на отоплението на дърва, въглища и спирането на паленето на гуми и прочие по "кварталите" или цяла София да мине елктромобили?Защо през Коледните празници въздуха в София е по-мръсен от колкото през летните отпуски?При горе долу един и същ отлив на трафика!
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    bZ3X прави силен дебют в Китай, и системата за поръчки паднала. Ама там цената е смешна. Повечето части китайски, името японско, Тоуота получава готови технологии за добро бъдеще. Всеки се бори как може.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Латерна безкрай. ( преди 2 месеца )
    Тротитроле, ти и на 8ми март ли няма ей така да свършиш нещо добро? Да помогнеш на някого? От кумова срама поне ходи засади някое дръвче, купи семенца за цветя и вземи една лопатка. Малко за природата се замисли. Или тебе реално те е еня само да натискаш по екрана на смартфона?! Това ли ти е екото? Ти въобще някога грижа за автомобил, жена или дете полагал ли си?! Въобще какъв точно си ти?
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До 10. Както виждаш аз нямам никакви притеснения да похваля системата just in time на Toyota, което я направи това което е - компанията която произвежда най-ефективно автомобилите си. За разлика от троловете и вярващите, аз деля идеите на добри и лоши и на работещи и неработещи, без да ги деля на японски, немски китайски или пък да се интересувам от коя компания са дошли. Както виждаш в момента защитавам Toyota. Ти някога би ли защитил Тесла или някоя немска фирма и да кажеш добро за тях?
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Под статия за Тойота,тро*ла който сам се нарича антитрол,нацвъкал 10 коментара.
  • #9
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    И още един интересен ФАКТ. Германия, германският народ и германското правителство са едни от най-заклетите еколози, а бюрокрацията е призната за една от най-големите в световен мащаб. Ако ВЯРВАНИЯТА, че производството на батерии задължително замърсява, как ще обясниш ФАКТА, че на Тесла беше издадено разрешително за строеж на най-голямата фабрика за батерии в Европа, точно върху вододайната зона, която захранва с вода домовете на жителите на столицата на Германия?
  • #8
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    Освен това, извърташ думите ми, че съм говорил единствено и само за автомобилите. Ако следеше контекста на изказването, тях дори не съм ги включил в общата картина, защото контекста на твоето изказване е върху промишлеността, а аз ти отговарям. Трудно се води дискусия с някой който е предубеден и не чете какво му отговарят останалите. Батериите са РЕШЕНИЕТО, а не ПРОБЛЕМЪТ за чист въздух, включително от промишлеността. В България вече го чистят от няколко месеца.