IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обнови един от европейските си бестселъри

Компактния кросоувър C-HR получи нова топ-версия High Hero

Японският производител Toyota представи нова версия на своя компактен кросоувър C-HR, който е сред най-популярните модели на марката в Европа. Тя се казва High Hero, като заменя предишната Premiere Edition. Автомобилът получава разширен списък от технологии, уникални дизайнерски решения и три хибридни задвижващи агрегата.


Toyota C-HR High Hero


Ключовите промени включват нов цвят на каросерията Metal Oxide, който може да се комбинира с двуцветни дизайнерски опции. Предната решетка и задната броня са боядисани в цвета на каросерията, а 19-цоловите джанти вече имат матово сив нюанс.

Интериорът вече включва седалки, тапицирани с изкуствена кожа и велур в червено Бордо, панорамен покрив и 64-цветно вътрешно осветление.


Toyota C-HR High Hero


High Hero ще се предлага с три варианта на задвижване: 1,8-литров хибриден двигател (140 к.с.), 2,0-литров Hybrid 200 и Plug-in Hybrid 220. Всички версии са оборудвани с най-новата система за безопасност Toyota Safety Sense.

В допълнение към новото ниво на оборудване, Toyota актуализира C-HR GR Sport Premiere Edition. Тази модификация получава 20-цолови джанти, спортни седалки и подобрена аудио система JBL.


Още снимки на новата топ-версия на C-HR - вижте в галерията:


0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    До 15: Клиентите на Тойота са точно обратното на зомбирани. BZ4X е най-добрият електромобил за всеки който планира да го притежава дълго време, просто защото е единственият с гаранция на батерията 10 годили или милион км.
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    До 14: Не знам Тойота да имат договор с Тесла за купуване на емисии. Знам че за 2025 много производители се събраха в общ пул с Тесла, но от това по няколко какъв начин не следва че Тойота ще купува емисии. Може да се окаже че квотите за емисии на Тесла бе стигат за всички и Тойота ще бъде резервен донор за квоти.
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до 8 ( преди 1 месец )
    Точно обратното е - клиентите на Тойотка купуват, каквото тя им предложи. Най-парадоксалният пример е Норвегия - единственото място на света, където йгрф4ч е в топ 5 по продажби. Причината очевидното не е, че норвежците са видели нещо по-различно в този безкрайно некадърен модел. Причината е, че пазарът е 93% чисти електромобили и овцефенчетата на Тойотка просто няма какво друго да купят от нея. Дай Боже всеки му толкова зомбирани клиенти!
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до 12 ( преди 1 месец )
    Според теб, след като Тойотка вече има сключен договор за закупуване на емисии с Тесла, дали вижда целта изпълнима със сегашните и ибриди и 2 ел. модела: един, който никой не иска да купува и втори, който по спешност взе назаем от Сузуки и засега се продава само в Англия?
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    край с тойотата ( преди 1 месец )
    като знам сервиза на тойота в БГ никога няма да си купя вече. даваш им да ти оправят едно, дават ти я с три други проблема и ти казват амиии съжаляваме запишете си час да я оправим...
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    А дали Тойота ще покрие лимитите, зависи от това колко и какви автомобили продадат през 2025. Ако продадат достатъчно електромобили, ще успеят, въпросът е дали това им е изгодно икономически.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Лимитите за въглеродни емисии нямат общо с Евро 6 или 7, това са стандарти за вредни емисии. Тях Тойота покрива, иначе няма как да продава в ЕС. Колкото до лимитите за въглеродни емисии - те са нереалистични, защото при тях електромобилите се броят за нулеви емисии, което е далеч от реалността. Използват се за допълнително субсидиране на електромобилите, което само допълнително изкривява пазара.
  • #10
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Грозно, скъпо, тясно и морално остаряло нещо подобно на автомобил, но да феновете ги крепят но и това ще свърши скоро.
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 8. ВЯРАТА е едно, но ФАКТИТЕ, са коренно различно нещо. ВЯРВАШ ли, че Toyota си покрива емисиите в Европа и няма да се наложи да купува въглеродни емисии от Тесла? Въглеродните емисии за евро 6. А от няколко години продължавате да ни проглушавате ушите, че Toyota от години покрива дори бъдещите изисквания за евро 7 с хибридите си, които са по-чисти от електромобили.
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Тойота предлага това което клиентите търсят. Но това не се отнася за регулирания европейски пазар. Тук целта е максимално бързо намаляване на въглеродните емисии и Тойота го постига най-ефективно с хибридите.