IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обнови един от европейските си бестселъри

Компактния кросоувър C-HR получи нова топ-версия High Hero

Японският производител Toyota представи нова версия на своя компактен кросоувър C-HR, който е сред най-популярните модели на марката в Европа. Тя се казва High Hero, като заменя предишната Premiere Edition. Автомобилът получава разширен списък от технологии, уникални дизайнерски решения и три хибридни задвижващи агрегата.


Toyota C-HR High Hero


Ключовите промени включват нов цвят на каросерията Metal Oxide, който може да се комбинира с двуцветни дизайнерски опции. Предната решетка и задната броня са боядисани в цвета на каросерията, а 19-цоловите джанти вече имат матово сив нюанс.

Интериорът вече включва седалки, тапицирани с изкуствена кожа и велур в червено Бордо, панорамен покрив и 64-цветно вътрешно осветление.


Toyota C-HR High Hero


High Hero ще се предлага с три варианта на задвижване: 1,8-литров хибриден двигател (140 к.с.), 2,0-литров Hybrid 200 и Plug-in Hybrid 220. Всички версии са оборудвани с най-новата система за безопасност Toyota Safety Sense.

В допълнение към новото ниво на оборудване, Toyota актуализира C-HR GR Sport Premiere Edition. Тази модификация получава 20-цолови джанти, спортни седалки и подобрена аудио система JBL.


Още снимки на новата топ-версия на C-HR - вижте в галерията:


0 от 500
  • #27
    4 rate up comment 6 rate down comment
    до 26 ( преди 1 месец )
    Напълно съгласен. Всеки да си купува каквото иска. Само ще те помоля за колегиално уважение, което се състои от три действия. Първо, да не караш със 110 в бързата лента с километри при 20 коли опашка след теб. Второ, да не разпространяваш постоянно крайни лъжи срещу електромобилите и нефактологична подкрепа на хибриди и водород. И трето, когато си говорим за храна или жени, или каквото и да е, да не прекъсваш разговора неканен, за да ни лъжеш, че Тойотка е най-здравата. Ще се справиш ли?
  • #26
    5 rate up comment 4 rate down comment
    sas ( преди 1 месец )
    Положението е патологично... Не може да се приеме, че има и друга гледна точка. Нали за това има избор,за всеки влак си има пътник? Антитрол, нека Тойота си продава (в особено големи количества) ***, пък ти си карай си премиума или Теслата. Ако това те къдри - ти си ги разбрал нещата, а другите са будали :)
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    ВЯРВАШ ли си? Колко грама CO2 на километър са изискванията за евро 6? Говори с цифри а не с ВЯРВАНИЯ? За какво са глобите, ако ги покриват?
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    За умствено обременените повтарям: няма как да продаваш в ЕС, ако не покриваш Евро 6. Иначе всеки е свободен да вярва в каквото си иска. Опитах се да внеса яснота по някои технически въпроси, но положението явно е патологично.
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 22. Ако днес през 2025 година, Toyota не може да покрие емисиите за евро 6, ВЯРВАШ ЛИ, по-точно продължаваш ли да ВЯРВАШ, това което ВЯРВАШ и повтаряш от 2 години, че Toyota вече покрива емисиите за евро 7? Дай новина за пула с тесла и се загледай в реториката? Още в заглавието обикновено пише - Toyota ще КУПУВА квоти от Тесла. Обясни какво означава да покрива евро-6 но да не може да покрие лимитите? Какви са тези лимити?
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    До 20: Евро 7 още не е влязло в сила, така че коментарът е напълно безсмислен. А основните му противници са електромобилкаджиите, защото Евро 7 въвежда лимити за финни частици от износване на гуми и спирачки, с което имат проблем на менно по- тежките електромобили.
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    До 18: Факт е общия пул. Предположението че Тойота няма да покрие лимитите тая година е вярване. Би било добре да се осведомиш за значението на думите които използваш, за да не навлизаме в излишна полемика.
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до 16 ( преди 1 месец )
    Ако имаше малко интерес към обективността у тебе, щеше да знаеш че: още преди 2 г. един от изпълнителните директори на Тойотка за Европа предупреди, че сегашните ибриди не покриват Евро 7; Тойотка беше една от най-активните в лобирането и делата срещу ЕК, искайки отпадане на Евро 7 - дали щеше да го прави, ако лесно го покрива?; и последно - пулът с Тесла, който според теб не е договор, но според юристите е. Както виждаш, не говорим празнословно като тойоткаджия само на база какво ни се иска.
  • #19
    3 rate up comment 6 rate down comment
    до 16 ( преди 1 месец )
    Тойоткаджия по гръб никога не пада! Вместо да си измисляш, не е ли по-добре да се осведомиш? Неосведомеността си остава характерна черта на тойоткаджиите.
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 16. Наистина ли си толкова заблуден и ВЯРВАЩ? Хайде потърси тези ФАКТИ и тогава ела да ръсиш ВЯРВАНИЯ. Дотогава не ни губи времето как Toyota има емисии под исканите 95 грама за километър, но не изпълнява лимитите за под 95 грама. Последно? В кое от двете ВЯРВАШ защото двете са невъзможни? След като ще купува от Тесла, дали ги изпълнява? Дали хибридите свалят емисиите на парка? Четирите милиона хибрида които развяваше преди малко?