IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как да предотвратите ръждясването на класическата Lada Niva

Много от собствениците се оплакват от корозия по каросерията, но има решение

АвтоВАЗ разказа на собствениците на класическата Lada Niva какво да направят, за да предотвратят ръждясването на всъдехода. Корпоративният канал „Да се ​​разберем с Lada“ отговори на критиките от абонатите, че каросерията на всъдехода „ужасно ръждясва“.


Lada Niva


Представителят на автомобилния гигант вижда решението на проблема с  ежегодно антикорозионно третиране на купето на Niva Legend. АвтоВАЗ отбелязва още, че състоянието му „може да бъде повлияно от много агресивни фактори, които са извън контрола на производителя“.

Каросерията на Lads Niva Legend не е поцинкована, но за защита от корозия всъдеходите се третират с катафоретичен грунд, а скритите кухини се третират с антикорозионнен лак. Качеството на грунда и това на лака обаче също се променя.

Гаранцията срещу корозия на АвтоВАЗ е шест години, а съвременната технология за боядисване включва пет слоя. При автомобилите от миналата година това не е било така и заради това ръждясват и се налага ежегодно третиране.

В същата публикация заводът отговоря и защо класическата Niva има малък багажник. АвтоВАЗ припомня, че размерите на колата са такива, защото заради проходимостта се налага използването на къси надвеси и четириместен интериор.

С дълъг заден надвес и голям багажник определено ще пострада геометричната проходимост. За дълги пътувания по асфалт от завода препоръчват да изберете Cross версии на леки автомобили.

Класическата Niva все още очаква модернизация: Всъдеходът ще отпразнува своя половин вековен юбилей на конвейера. След време (не е ясно кога точно) тривратката ще получи 1.8-литров двигател, като се очаква и ъпгрейд на трансмисията и унификация ѝ с Niva Travel.


0 от 500
  • #6
    16 rate up comment 1 rate down comment
    до 4 ( преди 9 месеца )
    Щом в гейропата е гадно, а в Русия тече мед и масло от чешмите, ти какво правиш още тук? Бягай там. И колата ти руска ли е? Защото до преди 10-тина години тук още се продаваха нови истински Лади, а не ребрандирани Дачии. Имаше си и автокъща за внос от Русия. Ама нещо така и не наводниха пазара. Нашенеца много обича да обяснява колко е хубаво там, ама всичко му е упадачно, западно, единственият досег с руското е каквто си купи от берьозка.
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Тези руски *** ръждясват още в каталога.
  • #4
    1 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 2,то стоиш бе,пацул,заради това си на тва дередже в помийната яма на Дженедропа.
  • #3
    0 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    нека да се отбележи,че това е за старите версии на НИВА,а не за тези от последните 8-10 години. И между другото руснаците имат достатъчно антикорозионни средства след закупуването на автомобил за да се третира с тези антикори за да няма проблеми с влага и ръжда. Трябва да се отбележи,че климатичните условия в Русия са различни от тези в Джейропата.
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Като стоите далеч от всичко руско/съветско..
  • #1
    18 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Защо ни занимавате с глупости?