Audi работи върху ново RS7, който все още е позициониран като високопроизводителния флагман на марката. Следващото поколение на модела обаче ще пристигне с два цилиндъра по-малко под капака, като V6 ще замени сегашния 4,0-литров туин-турбо V8, твърди британското издание Car.
Промяната обаче не означава загуба на мощност, тъй като се очаква новото plug-in хибридно задвижване да генерира 725 к.с., което е доста повече от сегашните 630 к.с. на RS7. Според информациите в Audi Sport подготвят и високо производителна версия RS7 Performance, при която мощността ще може да достигне 800 к.с. за кратък период от време.
В момента няма информация на каква система ще се залага, но се предполага, че тя ще включва 2,9-литровия туин-турбо V6, комбиниран с електромотор. Така новото RS7 ще предлага и малък електрически пробег.
С решението си да се откаже от V8 агрегат Audi на практика повтаря стратегията на Mercedes, където лишиха версията C63 AMG от такъв мотор за за сметка на 4-цилиндров турбо двигател, който е част от хибридна система. Това обаче доведе до сериозен отлив на купувачи.
В момента Audi пренарежда своята гама, която включва както електромобили, така и модели с ДВГ, а също така и хибриди. Настоящото A6, както го познаваме, ще стане следващо A7, освобождавайки място за изцяло електрическото A6 E-Tron. Така RS6 Avant ще се превърне в RS7 Avant, но все още има въпросителни относно версиите седан и лифтбек, предлагани в момента.