IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата марка на VW предизвика огромен интерес

До момента моделите на Scout са получили над 50 000 поръчки

Volkswagen възроди марката Scout, която работи от 1961 до 1980 година, и през октомври представи готовия за производство пикап Terra и SUV-то Traveller. Автомобилите ще се предлагат с електрически и хибридни задвижвания. Предварителните поръчки не гарантират продажби, но определено показват висок интерес.


VW Scout


Според главния изпълнителен директор на Volkswagen Оливър Блум, Scout Motors е получил повече от 50 000 предварителни поръчки за първите си SUV автомобили. „Отговорът на пазара беше много, много положителен. Това е наследство и един вид любовна история," коментира Блум.

Клиентите на Scout трябва да направят първоначална вноска от $100, която може да бъде върната, за да бъдат сред първите, които ще купят колите. За новите модели пък е е обещано да започнат да се доставят до началото на 2027 година. Марката Scout е част от плана на VW за увеличаване на продажбите на пазара в САЩ, където дялът на германския автомобилен производител в момента е около 4%. 

„Нашите амбиции са много по-широки – искаме да увеличим пазарния си дял и зад Океана. Но ако тази марка има успех, не е изключено продуктите и да се появят и в Европа и смятаме, че имаме известен потенциал с всички нови автомобили“, каза Блум.

Интересното е, че макар в САЩ на почит да са пикапите, 70% от поръчките са направени за SUV-то Traveller, което обаче е в съответствие с очакванията на компанията.

0 от 500