IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Легендата Scout се завръща с Traveller SUV и Terra Pickup

Производството на серийните електрически офроудъри ще стартира през 2027

След 44-годишно прекъсване марката Scout се завръща, като показа две нови производствени концепции. Това са SUV-ът Traveller и пикапът Terra, като и двете черпят вдъхновение от оригиналните превозни средства Scout, произведени от компанията International Harvester между 1961 и 1980 г. Плановете на възродената от Volkswagen марка обаче не се ограничават само с две чисто електрически превозни средства.


Scout Traveller / Terra


И за двата представени модела като опция ще се предлага системата за увеличение на пробега Harvester, която работи с генератор, осигуряващ пробег от над 800 км. Самите електромобили ще предлагат до 560 км, но от Scout не предоставят официални спецификации. Известно е само, че ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,6 секунди, благодарение на въртящия момент от 1350 Нм.

Новите Scout са изградени върху нова собствена платформа с каросерия върху рама, като ще имат до 30 см пътен просвет и ще могат да преминават водни препятствие с дълбочина до 90 см. Механичните екстри за офроудърите включват преден стабилизиращ лост, предни и задни механични заключващи се диференциали и солидна задна ос.


Scout Traveller / Terra


SUV Traveller ще може да тегли 3200 кг, а пикапът Terra - 4500 кг. И двата всъдехода ще могат да носят 900 кг полезен товар. Електромобилите ще използват стандарта за зареждане в Северна Америка, като ще разполагат с 800-волтова архитектура, двупосочно зареждане и до 350 киловата капацитет за зареждане.

Scout Terra ще разполага с 165-сантиметров товарен леген с два 120-волтови електрически контакта и един 240-волтов. Traveller е оборудван с интегриран носач за резервна гума, която може да бъде с размери до 35 цола. При пикапа максимумът е 33 цола, като гумата е поставена отдолу. Като опция ще се предлага и носач за гуми (до 35 цола) в легена.


Scout Traveller / Terra


В интериора се залата на тактилни контроли за климатика, които се намират под големия централен екран, като при пикапа Terra ще има предна седалка, която замества мултифункционалната централна конзола. Дръжките на вратите са механични.

Серийното производство на двата модела от възродената марка ще стартира през 2027 г., но поръчки за тях вече се приемат срещу 100 долара депозит. При Traveller цените стартират от около 50 000 долара,, докато за Terra започват от 51 000, като и в двата случая сумата е след отстъпките за EV, предлагани на пазара в САЩ. Без нея се очаква цената да бъде около 60 000 долара.


Още снимка на двата всъдехода - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Доста смешки е вкарал Захарчо при превода. Момчето или не е чист българин, защото не знае знаението на много думи, или пуска преводи от Google Translate без дори да ги погледне.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    След "възродената от Volkswagen марка" спрях да чета - тези се доказаха, като неспособни да произвеждат автомобили и унижаващи клиентите си с "качество", ценообразуване, следпродажбено обслужване и обща маркетингова стратегия...
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Може би.. ( преди 1 месец )
    Преди време тук имаше статия коментираща потребителските нагласи. Когато става въпрос за електромобили - почти всички избягват традиционните марки. "Нова марка" = нов имидж, който да оправдае цените от по 150 - 200 000лв. Дизайнът ми напомня на няколко марки, за мен е сполучлив.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тва са Riviani, голям майтап за какво им е това. Явно така ще се спасяват. хахахах
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Хем електрически, хем предни и задни механични диференциали?!?
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нова марка под шапката на ФВ? При наличието на съществуващи марки, които не знаят какво да ги правят (напр. Сеат)? Сигурно затова не съм шеф на ФВ, защото не намирам много логика в това решение. На прима виста, не се сещам да има успешно възродяване на умряла марка. Например Мерцедес пробваха с Майбах във високия клас, а Нисан с Датсун с ниския, но и двата опита завършиха зле.