IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо бъдещето на Volkswagen зависи от ID.2?

Новият ни електромобил ще преобърне пазара, убедени са във Волфсбург

Бъдещето на най-голямата автомобилна компания в Германия зависи от Volkswagen ID.2. Това обяви Мартин Сандер, ръководител продажби на марката, което беше категоричен, че за да бъде преходът успешен, Volkswagen трябва да предлага по-достъпни електрически автомобили.


VW ID.2


Както е известно, компанията от Волфсбург се намира в много затруднено положение. Volkswagen беше принуден да направи голям план за реорганизация, който ще доведе до съкращаване на хиляди работници. Това обаче няма да проработи без подходящи електрически модели, тъй като някои от сегашните се представят по-зле от очакваното.

Затова и марката се нуждае от правилната кола в точното време, като има признаци, че бъдещият ID.2 може да бъде точно това. На същото мнение е и Сандер, който в интервю за Automotive News Europe заяви, че „зеленият преход“ набира скорост. Той даде пример за ID.7, който се продава по-добре от Passat дори на пазара в Германия.


VW ID.2


„Като цяло цифрите растат, а ID.2 ще преобърне пазара. Нашият електрически план започва да дава резултати. Работихме усилено, за да гарантираме, че всички модели от семейството ID са на много високо ниво - както по отношение на качество, така и на производителност Тези усилия започват да се отплащат. В Германия сме лидер на пазара, а в Норвегия изпреварваме Tesla“, обяснява Сандер.

Разбира се, не всичко е розово и има доста проблеми за решаване. Новите лимити на емисиите принуждават производителите да ускорят продажбите на електрически автомобили и plug-in хибриди. В същото време обаче трябва да се работи и върху рентабилността.


VW ID.2


„Има пазари, сегменти и канали за продажба, където сме печеливши. Не целият електрически бизнес обаче е положителен. Нашата амбиция е да увеличим рентабилността на всички бизнеси с превозни средства с нулеви емисии и да се справяме по-добре с тях, отколкото с бензиновите автомобили“, казва още Сандер.

Необходими са обаче ангажираност и инвестиции, за да се убедят клиентите да преминат към електрически. Самите шофьори проявяват огромен интерес към нови технологии и електрифицирани задвижвания, като целта е те да бъдат окуражени, за да променят мнението си завинаги. И бъдещият VW ID.2 трябва да изиграе огромна роля за това.


VW ID.2


„ID.2 ще промени играта. Преди всичко, защото това е малка кола и ще се впише в сегмента, който се продава най-добре в Европа. Това ще бъде кола с цена под 25 000 евро и ще предлага достъпна алтернатива на други модели“, обяснява шефът на продажбите във Volkswagen.

Малкият германски електромобил ще се произвежда с нови, по-ефективни методи, което ще позволи добри маржове. А добрият марж, съчетан с добри обеми, е идеалната комбинация за всяка компания, не само за Volkswagen. Така ID.2 по някакъв начин представлява връзката между настоящата гама електрически автомобили и тази, която ще се появи до края на десетилетието. Тя ще се роди от проекта Trinity и ще използва новата SSP платформа. От там ще дойде и електрическият Golf.


Още снимки на концептуалната версия на VW ID.2 - вижте в галерията:


0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Успех Фауве ( преди 15 часа )
    Така говорихте и за ID.3 - новият голф, новият народен автомобил. А спрямо Model 3 и Y дори го няма на картата. Сега гледам тази двойка с цял мост отзад и предно предаване и си викам: някой трябва да си е намерил парите на улицата за да купи това вместо най-евтиния Model 3 Highland 300 коня на задно, с LFP батерия, който минава 300 по магистрала на -10.. тоест е перфектен за извънградско... и има 2 багажника и 0 бъгове и засечки на менюто, за разлика от Фолксваген със 150те доставчици на софтуер
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 20 часа )
    Докато излезе на пазара клиентите които са търсели кола за тези пари вече ще са купили модели които вече са на пазара.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 22 часа )
    Е тя Ес3 на Ситроен в момента е по-евтина, а се готвят да пуснат и версия с още по-ниска цена. Ако искат успех трябва да са по-гъвкави, да я предлагат с различни батерии.
  • #6
    0 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Силна уКрайна = фалирала Европа
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    do 2,3,4 ( преди 1 ден )
    Пий си хаповете, зеленият преход води до валит единствено прОсия, нет денги от петрол, нет денги за войне!
  • #4
    7 rate up comment 11 rate down comment
    отряд самоубийци ( преди 1 ден )
    Зеленият преход уверено ви води към зелен фалит.Странно защо това извращение не работи в САЩ,Азия или Русия?
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 ден )
    е къде му отиде на човека коментара? мноу мразим цензурата, още повече безсмислената! Даже и Зукърбъргчето се усети, че ква тъпотия е цензурирането...
  • #2
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 ден )
    До 2 един хубав ден хората ще се събудят и ще разберат, че Зелената измама буквално им е съсипала живота - а ЕЛ е голяма част от тази измама!
  • #1
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 ден )
    Дам... 50 хил за базова версия, която с няколко екстри отива на 60 хил - за кола с 30 и няколко кВч батерия и оптимистични 300 км пробег. Много вероятно да има опция и запо-голяма батерия и още по-безумни цени. Припомням, че малка градска кола все още може да се намери за около 30 хил - макс 35 с опциите. Просто продажбите ще продължат да падат, а без тях няма оцеляване!