IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„Кръстникът“ на електромобилите определи хибридите като „път към ада“

Бившият шеф на Nissan е убеден, че с този подход европейските марки ще изостанат фатално

Развитието на хибридни автомобили за сметка на електрически превозни средства е неразумно решение, което може да накара индустрията да изостане от Китай. Това заяви бившият изпълнителен директор на Aston Martin и Nissan Анди Палмър в интервю за Business Insider.


хибрид


„Хибридите са пътят към ада. Това е стратегия за преход и колкото по-дълго останете в този преход, толкова по-бавно се адаптирате към новия свят“, каза бившият ръководител на една от големите автомобилни компании.

Палмър добави, че западните производители на автомобили може да се сблъскат със силна конкуренция от страна на китайски марки, ако последните навлязат на европейския пазар. Според него електрическите автомобили от Китай „удивително съчетават“ цена и качество. Тяхната технология за батерии стана водеща в световен мащаб, а специално внимание е обърнато на софтуера.

Трябва да се отбележи, че именно Палмър ръководи разработката и пускането в производство на Nissan Leaf, който стана и първият масово произвеждан електрически автомобил. Затова и той получи прозвището „кръстник“ на електрическите автомобили.


0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 16 ( преди 5 месеца )
    ВЯРВАЩИТЕ оставате все по-малко. На практика се оказа че само за Toyota няма батерии, а огромния проблем на производителите на батерии в момента не е онзи за който говори гуруто Тойода, А точно обратния. Има свръх производство на батерии и се чудят на кого да ги продават. Затова пренасочват батериите предвидени за електромобили към системи за съхранение на енергия от мрежата. Това пък обезоражава производителите на горива, защото ще направи тока още по-евтин.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост 65 ( преди 5 месеца )
    Един от шефовете на "Тойота"беше казал че няма ресурси в световен мащаб за да има електромобили за всички.Мъск се насочва към водорода и двигатели на водород така че е ясно бъдещето на електромобила.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 5 месеца )
    Защо Нисан е пред фалит? Защото се юрнаха да правят електрокари.Ще слушате Акио Тойода.
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чук до 4 ( преди 5 месеца )
    Не си ти когато си нисък вариант на нормална интелектуална надареност...хи хи
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Ха ха ( преди 5 месеца )
    Кръгъл ***....китайците "удивително" ще го набутат на европейците четвъртит и с 200 щот гейовете се барат тарикати и яката работа
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Мите, зарежи 2040г, дай направо прогноза за 20040та година. Да те ... у прогнозатора.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Лапсус ( преди 5 месеца )
    Колко мислиш че ще е делът на електромобилите и на ДВГ тогава? Не те питам за днес?
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Хлъзгав като шаран ( преди 5 месеца )
    Никулден отмина. Бъди малко по-конкретен и не говори за днес, А за 2040, когато произведения през 2027 година автомобил с твърдотелни батерии на Toyota, който изминава 1500 км с 10 минути зареждане вече ще е на 13 години и ще може да се купува втора ръка за без пари. Свободата да притежаваш автомобил с ДВГ ще струва поне два-три пъти по-скъпо отколкото да купиш електромобил. Колко мислиш че ще е билът на електромобилите и на ДВГ тогава? Не те питам за днес?
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    ха ха ( преди 5 месеца )
    След като електромобилите не покриват на 100% нуждата от автомобил поради ограниченията които имат и от ограниченията на средата, които могат да бъдат поправени. Производителите трябва да се съобразят с търсенето и предлагането, които диктуват всеки пазар.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    ха ха ( преди 5 месеца )
    Притежаването на автомобил към момента се свързва с вид свобода на придвижване. Електромобилите не покриват това напълно, като се има предвид недостатъците които ги ограничват за пълноценно придвижване, както и средата. Това задоволява нуждите на определ кръг от хора с известен компромис, но има много хора, които си ползват автомобилите през почивните дни и рядко през седмицата. В този случай независимо коя година сме при това развитие на батериите не е оправдана покупката на електромобил.