IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хибриди срещу ЕV на тестове за ефективност - какъв е резултатът?

Green NCAP тества нови 7 модела с различни задвижващи системи

Независимата организация Green NCAP проведе четвъртата си серия от тестове за 2024 г., като анализира седем автомобила - два електрически (Jeep Avenger и Honda e:Ny1), четири бензинови или меки хибридни бензинови (Honda Civic, Skoda Karoq, MINI Countryman и Subaru Crosstrek) и един мек хибриден дизел (Mercedes-Benz GLC). Само два модела заслужиха максимална оценка от 5 звезди, а един беше оценен с 2 звезди
 
 
Новите оценки на Green NCAP (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #18
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    Моята кола гори 12 безин от по 2 литъра. Маслото и е 7 литра от по 20 литъра. Филтри милтри - всичко е х4 спрямо нормалните ширпотреба колици. Нито колата е скъпа, нито аз съм богаташ. Ама като я запаля и като дам газчица изпитвам емоции, за който повечето от вас нямат нито душа, нито сърце, нито топки. Тънките сметки са за дребнавите душици. Икономията е майка на мизерията. Като ви тежат разходите за колата, защо сте я купили?! Има много алтернативни и по евтини начини за придвижване.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мите, ама ти сега искаш да ми кажеш, че на НКАП цифрите за разхида са верни, а на НСИ за инфлацията не са? И едните са официални цифри, и други са официални цифри. И това същите НКАП ли са, дето преди 10 години твърдяха с цифри, че дизелите на ФВ са чисти като момина сълза? Много си критичен, ама всъщност си "критичен случай".
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 15 ( преди 1 месец )
    Не бе пич. Истинските цифри са дадени в източника на информация за тази статия Green NCAP. От там са ги преписали и преписвачите на статии. Но са спестили неудобната истина а са извадили цифри от контекста, за да направят правилните внушения на такива като тебе. Такива които идея си нямат Какво значи критично мислене и проверка на информацията. Неслучайно цяла година ви убеждават че има срив на търсенето на електромобили и вие вярвате вярвате вярвате вярвате.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И къде са дадени въпросните "истински цифри", "бе пич"? В коментарите под статията? Пф, не ставай смешен, Уили! Какво следва, за доказателство да дадеш препратка към дискусия в Редит?
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 13 ( преди 1 месец )
    Не бе пич, ти не се забавляваш. Ти се гърчиш и шикалкавиш всеки път, когато ти обяснят как са те излъгали и ти си се хванал.. Всеки път е едно и също. Опитваш се да се забавляваш с нас, а накрая всички се смеем на тебе. Като сега ти беше много забавно за разход 30, защото това е благонадежден източник. Но когато ти се дадоха истинските цифри от същия източник, то този източник изведнъж стана неблагонадежден и лъжлив. За вас антиелектриците и антимислителите, е вярно само това, което ви харесва.
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Не бе пич", забавлявам ви се на и на фактите и на цифрите. Защото тя и годишната инфлация във "факти и цифри" (на НСИ) за октомври е 1,5 процента, обаче що ли липсващото ми критично мислене друго ми нашепва? Или тези "факти и цифри" са различни от вашите "факти и цифри"?
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 11 ( преди 1 месец )
    Не бе пич, ти си мачкаш достойнството и в прекия И в преносния смисъл, като отричаш очевидни факти написани с цифри. Продължаваш да бориш математическите аргументи с прилагателни. А прилагателните даже не описват темата на статията, а само коментиращите. Очевидно при тебе статията си е свършила работата и ти е направила правилните внушения, защото знаят че на такива индивиди като тебе им липсва критично мислене и няма да проверят че са ги излъгали
  • #11
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Айде, почна се с оправданията, уфланкванията и мачкането на плисирани полички като петокласнички след класно по български. Ама то зимата не е зима, ама то било на магистрала, ама то било с отопление, ама то било грешен вид автомобил, амо то било грешна марка, ама Венера била в пълнолунието на Козирога. Музика за моите очи са тия гърчове и шикалкавене. Ае, че имам по-интересни занимания за правене.
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тоест в студено време джипчето си харчи 16,6kWh/100 , което дори заредено на най-скъпата бързозарядна станция на 79 стотинки, ще струва 13 лв на 100 км. Хибридната honda civic харчи повече пари на 100 км и за разлика от джипа, няма възможност да зареди на нощна тарифа за 2,50лв/100 км през по-голямата част от годишния пробег. Примерно Гост ще зарежда веднъж седмично за 10 секунди и 4лв от контакта в гаража за своите 150 км, вместо за 5 минути и 30 лв на бензиностанцията.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    Знаеш ли кое е смешното. Че всъщност джипа е по-икономичен на магистрала. Ето и нормалният разход от теста. Информация която трябваше да прочетем В статията а не да споделяме помежду си в коментарите.Cold Test...16.6 kWh/100 km... Warm Test...16.3 kWh/100 km..... HighwayGreen... 25.9 kWh/100 km...8.7/10 Cold Ambient Test...... 29.0 kWh/100 km...Consumption Driving Range..Average 19.6 kWh/100 km 299 km..Worst-case 29.0 kWh/100 km 193 km...