IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайска марка се опитва да излъже властите в ЕС

Leapmotor монтира двигател с вътрешно горене на електромобилите си

Електрическият кросоувър Leapmotor C10 ще получи нова модификация, наречена REEV, която се характеризира с увеличен пробег и с... ДВГ. Представянето му ще се състои през януари на автомобилното изложение в Брюксел. Това се съобщава на уебсайта на концерна Stellantis.


Leapmotor C10


Именно Stellantis промотира моделите на Leapmotor на европейския пазар, тъй като концернът е съсобственик на китайската марка и вече е установил производството на определени модели в завода си в полския град Тихи. Базовата версия на Leapmotor C10 струва 36 000 евро.

Основната разлика между Leapmotor C10 REEV и стандартния модел е неговия силов тракт. Кросоувърът запазва електрическия мотор с мощност 215 конски сили, но батерията му е по-малка - с капацитет 28.4 kWh. Пробегът в електрически режим е 145 км, а бързото зареждане до 50% отнема 18 минути.


Leapmotor C10


За сметка на по-малката батерия обаче, в колата има монтиран и 1.5-литров бензинов мотор-генератор, който произвежда електричество. Общият пробег на бензин и електрическа тяга е 950 км, а разходът на гориво в комбиниран цикъл е само 0.4 л на 100 км.

Отвън и отвътре кросоувърът Leapmotor C10 REEV не се различава от електрическата версия. 4.7-метровият семеен кросоувър се отличава с опростен дизайн, а на предния панел в салона са монтирани два дисплея.


Leapmotor C10


Базовият Leapmotor C10 REEV разполага с 18-цолови джанти, панорамен покрив, двузонов климатроник, електрически седалки, камери за кръгов обзор, сензори за паркиране, аудио с 12 високоговорителя, адаптивен круиз контрол и набор от системи за сигурност.

С този си нов модел китайската марка, която е под контрола на Stellantis, явно се стреми да избегне наложените от ЕС мита за електромобили от Китай, предлагайки същия модел, но с ДВГ, който вече се води хибрид и не подлежи на санкции.


0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Евала ( преди 1 ден )
    Европейските политици вместо да извадят очите на китайците им изписаха вежди. Крайният резултат ще е изваждането на очите на японците. Облагат се продажбите на електромобили, но не и на хибриди. Затова китайците ще продават хибриди с огромни батерии и бързо зареждане. Такива хибриди японците не могат и да си мечтаят да произведат, но пък се скъсаха да обясняват че това е най-добрия автомобил и без да искат хвърлиха милиарди за лобиране, от което сега на готово ще се възползват китайците.
  • #5
    4 rate up comment 12 rate down comment
    До 1 ( преди 1 ден )
    И ако едно време клиентите имаха избор дали да си купят скъпа оригинална стока или да направят компромис с качеството, функциите и надежността на стоката, за сметка на цената, то в момента избора се свежда дали да купиш китайска стока на нормална цена или нейното менте на по-висока цена, но за сметка на това с по-малко функции, по-лошо качество и по-ниска надежност.
  • #4
    7 rate up comment 9 rate down comment
    До 1 ( преди 1 ден )
    Пак се гледаш в огледалото и се опитваш да препишеш своите недостатъци на останалите. Това с евтините китайски автомобили са си ВАШИ ВЯРВАНИЯ И ПРЕДРАЗСЪДЪЦИ. Все още живеете в миналото, когато китайците произвеждаха евтини ментета, на оригиналните европейски стоки. Заровили сте главата в пясъка и не виждате че в момента оригиналните стоки идват от Китай, а европейските автомобилни производители се опитват да правят СКЪПИ техни ментета.
  • #3
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Вин ( преди 1 ден )
    Всъщност, това е най-успешният и търсен тренд в момента - по-голям електрически пробег (не като досегашните 50/60км) и в същото време автономност за по големи разстояния!
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Има много абсурдни неща в този модел. Като се почне от разхода 0.4/100. На прзен ход, мотора дава 2-3/100, а когато се ползва за генератор най-вероятно щя качи още 1-2л, а дори не бих се учудил и повече. КАто минем пре автономията и стигнем до черешката на абсурдите - ената от 36к Евро.
  • #1
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    И тези 36 хил евро са без ДДС, нали? Айде, китайската инвазия с евтинията се отлага. Отново! Обаче ще дойдат много хубавите и много евтините китайци. Някой ден, но не днес. Вервайте на Тесльо и подобните му.