IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайска марка се опитва да излъже властите в ЕС

Leapmotor монтира двигател с вътрешно горене на електромобилите си

Електрическият кросоувър Leapmotor C10 ще получи нова модификация, наречена REEV, която се характеризира с увеличен пробег и с... ДВГ. Представянето му ще се състои през януари на автомобилното изложение в Брюксел. Това се съобщава на уебсайта на концерна Stellantis.


Leapmotor C10


Именно Stellantis промотира моделите на Leapmotor на европейския пазар, тъй като концернът е съсобственик на китайската марка и вече е установил производството на определени модели в завода си в полския град Тихи. Базовата версия на Leapmotor C10 струва 36 000 евро.

Основната разлика между Leapmotor C10 REEV и стандартния модел е неговия силов тракт. Кросоувърът запазва електрическия мотор с мощност 215 конски сили, но батерията му е по-малка - с капацитет 28.4 kWh. Пробегът в електрически режим е 145 км, а бързото зареждане до 50% отнема 18 минути.


Leapmotor C10


За сметка на по-малката батерия обаче, в колата има монтиран и 1.5-литров бензинов мотор-генератор, който произвежда електричество. Общият пробег на бензин и електрическа тяга е 950 км, а разходът на гориво в комбиниран цикъл е само 0.4 л на 100 км.

Отвън и отвътре кросоувърът Leapmotor C10 REEV не се различава от електрическата версия. 4.7-метровият семеен кросоувър се отличава с опростен дизайн, а на предния панел в салона са монтирани два дисплея.


Leapmotor C10


Базовият Leapmotor C10 REEV разполага с 18-цолови джанти, панорамен покрив, двузонов климатроник, електрически седалки, камери за кръгов обзор, сензори за паркиране, аудио с 12 високоговорителя, адаптивен круиз контрол и набор от системи за сигурност.

С този си нов модел китайската марка, която е под контрола на Stellantis, явно се стреми да избегне наложените от ЕС мита за електромобили от Китай, предлагайки същия модел, но с ДВГ, който вече се води хибрид и не подлежи на санкции.


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 22 минути )
    Бях почти импотентен и сега го правя в продължение на 3 часа без прекъсване и той е като камък, освен това дори се е увеличил с няколко сантиметра, това е мега готино нещо. Подарете на себе си и на нея супер ceкc: ----- https://come.ac/testo
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    факт ( преди 1 час )
    *** тсите не могат да схванат че пробег от 600км е напълно достатъчен и никой няма нужда от 2.0 тди ссъс смешни конски сили и пробег от 1500км с мижава средна скорост.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    Да разбираме че резервоарът е 5-6 л
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Сибирь ( преди 3 часа )
    Неграмотници , това се нарича ПОСЛЕДОВАТЕЛЕН ХИБРИД и се използва от много автопроизводители в Китай . Примерно BYD Yangvang u8 ,който в Китай струва 200 000 $ , Ликсианг Ли-9. Притрябвало е на някой да лъже ЕС !
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Източник ( преди 4 часа )
    Графомания e болезнено влечение и пристрастяване към УСИЛЕНО И БЕЗПЛОДНО ПИСАНЕ, към многословно и БЕЗПОЛЕЗНО СЪЧИНИТЕЛСТВО. Въпреки че нямат литературни способности, ...графоманите, непритежаващи научни знания, се стремят към публикуване на своите ПСЕВДОНАУЧНИ трактати. Графомански прояви понякога се наблюдават при наличие на ПСИХОПАТИЧНИ и ШИЗОФРЕНИЧНИ състояния. Източник. bg.m.wikipedia.org/wiki/Графомания Е разпозна ли се? Психопат с много самоличности, без нито един ПОЛЕЗЕН коментар?
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 11 ( преди 4 часа )
    Кога съм викал обидни прякори, лъжи, клевети и изопачаване на думи и изкарването им от контекста, за да ми го връщате? Аз винаги говоря истината с факти, практически примери и източници на информация. Също така винаги отговарям на зададените въпроси дори когато са очевидно заяждане. Как пък веднъж не върнахте каквото "повикам". Винаги на истината и фактите отговоряте с лъжи, заяждания и провокации. Описанието като агресивни психопати с логорея и графомания е РЕАЛНО ОПИСАНИЕ НА РЕАЛНОСТТА.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    Каквото повикало, такова се обадило, тротинетка.
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 9 ( преди 6 часа )
    Объркал си се нещо. Аз не паля, а гася логореите на психопатите. Под всяка статия за електромобили първите 10 коментара са на заядливите психопати, които не пишат нищо свързано със статията, а лични нападки към мен с цел провокиране на отговор и опит някой да им обърне внимание пък макар и да ги напсува. Изсипват 100 лъжи в 10 коментара, и чакат да запаля от четвърт с обяснения как нямам нито една сестра въпреки, че антиелектриците обясняват, че са спали и с 40-те ми сестри и с 50 от братята .
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Буахахаха, Електричарят как пали от четвърт оборот само. Ей ся ще седна да ти чета логореята, Бустеров. Тази думичка, "логорея" май си я позабравил напоследък, а ти беше толкова любима (след като я научи тук от нас).
  • #8
    0 rate up comment 6 rate down comment
    До ха-ха ( преди 9 часа )
    Очевидно за тебе е странна идеята някой да разсъждава самостоятелно спрямо фактите събитията и обстоятелствата, вместо постоянно да повтаря как Акио Тойода е измислил всичко и не е нужно хората да се тормозят да мислят, защото мисленето причинява стрес!