Електрическият кросоувър Leapmotor C10 ще получи нова модификация, наречена REEV, която се характеризира с увеличен пробег и с... ДВГ. Представянето му ще се състои през януари на автомобилното изложение в Брюксел. Това се съобщава на уебсайта на концерна Stellantis.
Именно Stellantis промотира моделите на Leapmotor на европейския пазар, тъй като концернът е съсобственик на китайската марка и вече е установил производството на определени модели в завода си в полския град Тихи. Базовата версия на Leapmotor C10 струва 36 000 евро.
Основната разлика между Leapmotor C10 REEV и стандартния модел е неговия силов тракт. Кросоувърът запазва електрическия мотор с мощност 215 конски сили, но батерията му е по-малка - с капацитет 28.4 kWh. Пробегът в електрически режим е 145 км, а бързото зареждане до 50% отнема 18 минути.
За сметка на по-малката батерия обаче, в колата има монтиран и 1.5-литров бензинов мотор-генератор, който произвежда електричество. Общият пробег на бензин и електрическа тяга е 950 км, а разходът на гориво в комбиниран цикъл е само 0.4 л на 100 км.
Отвън и отвътре кросоувърът Leapmotor C10 REEV не се различава от електрическата версия. 4.7-метровият семеен кросоувър се отличава с опростен дизайн, а на предния панел в салона са монтирани два дисплея.
Базовият Leapmotor C10 REEV разполага с 18-цолови джанти, панорамен покрив, двузонов климатроник, електрически седалки, камери за кръгов обзор, сензори за паркиране, аудио с 12 високоговорителя, адаптивен круиз контрол и набор от системи за сигурност.
С този си нов модел китайската марка, която е под контрола на Stellantis, явно се стреми да избегне наложените от ЕС мита за електромобили от Китай, предлагайки същия модел, но с ДВГ, който вече се води хибрид и не подлежи на санкции.