IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Maserati помага на Leapmotor да усъвършенства своите автомобили

Шефът на китайската фирма обясни как се постига ниска цена на моделите

Екипите за научноизследователска и развойна дейност по шасита на Maserati и Leapmotor вече работят заедно за усъвършенстване на моделите на китайската марка, която е част от Stellantis Group. Двете групи от експерти вече са провели тестове в Италия и Китай, разкри Жу Джианинг, основател и главен изпълнителен директор на Leapmotor, цитиран от Car News China.


Leapmotor


Шефът на китайския производител разкри и бъдещата стратегия на компанията за европейските пазари и обясни как Leapmotor успява да произвежда автомобили на конкурентни цени. Това се дължи основно на факта, че китайската марка сама произвежда всички части и оборудване за колите си, което позволява по-малки разходи за доставчици.

„Независимо дали става дума за модел от висок или нисък клас, брутният марж е един и същ, като целта е да се позволи на потребителите да закупят по-добре оборудван и по-висококачествен продукт на разумна цена“, обясни Жу Джианинг.


Leapmotor


През миналата година Stellantis придоби 20% дял в китайската компания и основа Leapmotor International, от която притежава 51%. По-рано тази година Leapmotor започна да произвежда автомобили в завода на Stellantis в Полша и сега има 200 шоурума в Европа, но до края на 2025 г. компанията иска да увеличи този брой до 500.

В момента на пазара са C10 (SUV) и по-малкият T03. Те се продават в 13 европейски страни, включително Франция, Германия, Белгия, Гърция, Италия, Люксембург, Малта, Холандия, Португалия, Румъния, Испания, Швейцария и Обединеното кралство.


Leapmotor


На последното автомобилно изложение в Париж компанията представи нов модел - компактния SUV B10, като намерението е да пуска по един нов автомобил на година. Като част от стратегията си за глобализация, компанията също така възнамерява да пусне гама в сегментите на по-малките автомобили, които представляват 60-70% от продажбите в Европа.


0 от 500