fallback

Mazda се отказва от достъпните автомобили

Японците увеличават цените и оборудването на най-евтините си модели

Mazda потвърди намеренията си да се утвърди като производител на премиум автомобили. Марката се готви да напусне сегмента на достъпните автомобили (с цена под 30 000 долара), като това ще стане факт на един от основните пазари - този в САЩ.

Промяната вече засяга популярните модели Mazda 2 и CX-3. Базовите версии на тези превозни средства ще бъдат спрени, а останалите версии ще получат подобрени характеристики и повишени цени.

Така Mazda 2 вече ще започва от 26 990 долара, което е с 4120 долара по-скъпо от предишната базова версия, а CX-3 ще поскъпне с 3420 долара, достигайки начална цена от 30 370 долара. Тези промени изключват Mazda от конкурентния сегмент на достъпните автомобили , където продължават да доминират корейските марки Hyundai и Kia, както и MG.

Увеличението на цените се обяснява с повишената конкуренция от страна на китайските автомобилни производители и желанието на Mazda да премине в премиум сегмента. През последните 18 месеца компанията представи няколко нови луксозни SUV с цени, вариращи от 55 000 до 100 000, подчертавайки нова насока за своята стратегия.

Въпреки излизането си от достъпния сегмент, Mazda 2 и CX-3 остават важни за бизнеса на марката. Компанията продължава да подобрява моделите, добавяйки функции като адаптивен круиз контрол, автоматични спирачни системи и 18-цолови алуминиеви джанти, за да оправдае повишените цени.

fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 5 часа )
    Само бедняците в Щатите карат Мазда. Премиум ама друг път, Тойота да ги купува и аре да приключва.
  • #9
    Пешо ( преди 5 часа )
    Мазда не продава Цх3 и Мазда 2 в САЩ от няколко години.... Мазда 2 в САЩ се продава като Тойота Ярис там!
  • #8
    Who Cares ( преди 5 часа )
    Премиум автомобила е на цена над 50000 долара. Кой го кара-хора с мнооого пари, хора с комплекс за малоценност, парвенюта! Какво предлага - най-вече емблема, 2 цвята повече в интериорното осветление, масаж на задните части на щастливия ***, не знам какъв абонамент за какво радио, диви сметки за поддръжка и ремонт, които селд 5-6 години ако премиума е все ще на пътя се равняват на началната цена и разбира се разход на гориво на танк или пък мижав преход с ел зареждане.
  • #7
    Who Cares ( преди 5 часа )
    Надежди-говежди! Погледнете МСРП-то на продаваните автомобили, под 30000 останаха няколко базови версии на японски и южнокорейски марки, американските не ги броя за коли. Под 20000 долара само Митсубиши Мираж и малко над Нисан Върса. А Мазда и така не е цъфнала и вързала. Трудно ще продава над 40000 долара коли с хибридни двигатели, които дори не произвежда, а.к.а. *** в целофан. За сведение погледнете колко коли продават премиум марките и с какви дискаунти. Представям си Мазда между тях.
  • #6
    dr_kurtev ( преди 6 часа )
    Достатъчно да пуснат Mazda EZ-6 в Европа на цена близка до тази в Китай,и ще ударят джакпот/разбира се и ел, и двг./!
  • #5
    D ( преди 7 часа )
    Ще последват Нисан.
  • #4
    анонимен ( преди 7 часа )
    Това с джантите дето го пробутват за екстра на градски модели моментално отблъсква.
  • #3
    анонимен ( преди 7 часа )
    Много мамун на премиум клона,
  • #2
    Дежавю ( преди 9 часа )
    По време на кризата с чиповете, всички немски автомобилни производители пееха в хор същата песен. Щели да наблягат на печалбите и надценките, а не на броя продажби. Сега и японците започнаха да припяват същия припев. Видяхме това докъде доведе немците, но японците очевидно не искат да се учат от историята и от грешките на останалите, а желаят сами да ги допуснат. Прав им път. Всички знаем какъв ще е резултатът.
  • #1
    анонимен ( преди 10 часа )
    Още един премиум който ще последва съдбата на Stellantis. Да си назначат и г-н Тавареш, да ги светне на културата на печалбата. Само с архаичната атмосферка 2.5 197 к.с. колко да са премум Мазда. От новите им мотори нищо не става, включително и от чисто новият 6 цилиндров, от който едва ли са продали кой знае колко коли, но вече почнаха да се оплакват.
fallback
Последни