IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първият ЕV от Малайзия прилича на Porsche от Ali Express

SUV-моделът e.MAS 7 излиза на пазара на цена от едва 24 000 долара

Първият ЕV от Малайзия прилича на Porsche от Ali Express

Малайзийският производител Proton представи първия си електромобил. Това e.MAS 7 - SUV, който иска да се открои на пазара на евтини модели, като за целта прилича на Porsche Macan, докато технически е идентичен с Geely Galaxy E5. Това всъщност представлява ребрандиране, чиято цел не е да демонстрира нови технологии, да изглежда модерно.


Proton e.MAS 7


Като размери Proton e.MAS 7 представлява компактен SUV с дължина 4615 мм и междуосие от 2750 мм. Визуално той почти напълто повтаря Geely Galaxy, като разликите са в емблемата Proton, поставена върху капака, и крещящата липса на осветената решетка на Geely.

„Близнаците“ e.MAS 7 и Galaxy очевидно заимстват някои елементи от Porsche. LED задни светлини с пълна ширина са взети от Cayenne, повърхностите и остъклението също. Боята, наречена „Quartz Rose“ („Кварцова роза“), също прилича изцяло на дебютния цвят Provence на Porsche Macan EV. Proton предлага и четири други нюанса - Platinum Silver, Turquoise Green, Slate Grey и Lithium White, с интериор в индигово синьо.


Proton e.MAS 7


В кабината има два дисплея на предния панел, както и head-up дисплей на предното стъкло. Мултимедийната система е създадена от производителя на смартфони Meizu, а в подглавниците са вградени високоговорители.

Технически e.MAS 7 споделя основите и спецификациите си със своя близнак Geely. Той е изграден на архитектурата GEA на Geely и разполага с един монтиран отпред електрически мотор, произвеждащ 215 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,9 секунди.


Proton e.MAS 7


Има две опции за батерийния пакет с капацитет от 49,52 kWh или 60,22 kWh, позволяващи пробег съответно от 345 км или 410 км. Производителят твърди, че батерията запазва 90,5% от капацитета си след 921 пълни цикъла, което е еквивалент на 400 000 км.

Основната предимство на Proton e.MAS 7 е неговата цена. Електрическият SUV започва от 24 400 долара и стига до 27 500 долара. Това е значително по-евтино от неговия основен конкурент - BYD Atto 3, който е най-продаваният EV в Малайзия и започва от 33 259 долара.


Още снимки на първия EV от Малайзия - вижте в галерията:

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ех, да имах 2400$ !
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Jay ( преди 3 месеца )
    От къде я измислиха тая прилика с Макан, недоумявам!? Задните стопове по-скоро "бият" на BYD Tang от колкото на Cayene!
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В Джъмбо или Хиполенд ще ги продават?
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 3 месеца )
    Говорят предразсъдъците ти. Този автомобил има доста глезотии, които не можеш да получиш и срещу заплащане при два пъти по-скъпи модели. Изгледай видеото и кажи какво му липсва? youtu.be/yqrilHEqFXA Имаш дори масаж на седалките и подпора за кракатакакто и хедъп дисплей. И това в автомобил за 19 000$
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Детски играчки правят навсякъде по света...коли обаче, на малко места. Всеки е зяпнал цената, но като се кач иска това,онова,глезотии, които не са без пари. Е-лагерни колички може всеки по сръчен да направи
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Производителят твърди, че батерията запазва 90,5% от капацитета си след 921 пълни цикъла, което е еквивалент на 400 000 км." А понеже използват LFP батерии, тези батерии имат живот над 4000 цикъла, пожаробезопасни са и имат много по-голям календарен живот от по-скъпите батерии, за които са нужни скъпи и вредни елементи като кобалт и никел.
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ето че и в Малайзия започнаха да произвеждат автомобили. При това на добра цена и на всичко отгоре електрически.