През годините някои германски автомобилни дизайнери осмелиха да се отклонят от нормата. Те дадоха странни автомобили на света.
От красиви ексцентрични форми - до неразбираеми характеристики, ето изборът на Autocar на най-необичайните дизайни, родени в Германия.
Най-странните германски коли в историята (ГАЛЕРИЯ)
Mercedes-Benz 300 SL (1954)
Рудолф Уленхаут се присъединява към Mercedes през 1931 година, като става лидер на отдела за състезателни автомобили по-късно. Тъй като е инженер, уменията му са използвани, за да замени състезателния Mercedes-Benz W25 Grand Prix. Наследникът Mercedes-Benz W125 се ражда малко след това. След войната Уленхаут се завръща в компанията, където проектира тръбната рамка за състезателния W194 300SL, а през 1955 година създава Uhlenhaut 300 SLR, който ще стане най-бързият разрешен за движение по пътищата автомобил в света.
Рудолф Уленхаут се присъединява към Mercedes през 1931 година, като става лидер на отдела за състезателни автомобили по-късно. Тъй като е инженер, уменията му са използвани, за да замени състезателния Mercedes-Benz W25 Grand Prix. Наследникът Mercedes-Benz W125 се ражда малко след това. След войната Уленхаут се завръща в компанията, където проектира тръбната рамка за състезателния W194 300SL, а през 1955 година създава Uhlenhaut 300 SLR, който ще стане най-бързият разрешен за движение по пътищата автомобил в света.
Неговият дизайн W194 ще вдъхнови красиво необичайния 300SL gullwing. Ще повлияе на по-модерния суперавтомобил Mercedes-Benz SLR McLaren, докато Mercedes SLS AMG ще се вдъхнови от 300SL.