IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 от най-скучните модели на Volkswagen

Германците дълго време бяха консервативни, просто правеха здрави коли

Някои производители на автомобили са известни най-вече със смели, модерни дизайни, които не могат да бъдат сбъркани. Помислете за скорошната мания на Hyundai по ретрофутуризма и пикселите или за безпогрешния силует на Lambo с ножичните врати.

От другата страна на спектъра има марки, които искат да играят на сигурно. Макар вече нещата да се променят, на консервативен дизайн през годините определено залагаше Volkswagen. Ето изборът на Slash Gear за най-скучните модели от немския гигант.


8 от най-скучните модели на Volkswagen (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Катъра ( преди 4 седмици )
    Само 8? Та това е една от най-скучните марки на планетата, като изключим евентуално scirocco, нямат не-скучен модел. Единствено Шкода могат да им бъдат конглокент по скука.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Отговорът рядко е нагласи на масите. Защото Голф не се е родил като нагласа на масите, нито Тойота. Но е нормално да си има пазарни "норми" и другите да гледат по тях. Ето, в наше село за моята кола има два-три сервиза, в които да я ремонтират, ама за Голф, Мерцедес, БМВ има много. Така че зависи малко и от пазарните реалности. Дори за нов автомобил има значение (аз ползвам втора употреба). В наше село има 3 или 4 фирмени сервиза. Всичко друго на платформа и се изпраща до голям град...
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До Лудория ( преди 4 седмици )
    Много модели отговарят на нуждите на купувачите. Винаги е имало модели, които са били напълно равностойни като качества на Голф и Корола, но не са продавали колкото тях. Обяснението е психология на масите.
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Дизайнът е до време. Това с модерен, разчупен, може да хваща поглед в статиите, но хората, които ползват автомобили, имат нужда от здрав, лесен за ремонт и евтин за екплоатация. Поне в класовете, в които са посочените VW модели. Колко са продажбите на Фокус днес и колко са на Голф? Сивик е съизмерим, ама в САЩ. Скучен бил. Скучен, ама се кара. И не заради съседа, а защото отговаря на нуждите на купувачите. Средна класа - средна работа.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Най-продаваните марки, Тойота и Фолксваген, са и най-скучни на вид. И при двете има изключения, но са редки и потвърждават правилото. Даже журналистите от Аутобилд признават, че Голф може да те развълнува, колкото контейнер за ***. Има едно нещо, което се нарича психология на масите. Щом едно нещо се купува много, значи трябва да е добро и ще си го купя и аз.
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Спокойно може да са 88 модела...
  • #1
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Е що само осем? Поне двойно може да са, отделно направете за нескучните модели шкода. Там не ми се мисли, какво смукане от пръстите ще да е.