През годините някои германски автомобилни дизайнери осмелиха да се отклонят от нормата. Те дадоха странни автомобили на света.
От красиви ексцентрични форми - до неразбираеми характеристики, ето изборът на Autocar на най-необичайните дизайни, родени в Германия.
Най-странните германски коли в историята (ГАЛЕРИЯ)
Курт Лотершмид , състезателен пилот, основава Lotec през 1962 година с фокус върху производството на състезателни автомобили. По-късно вниманието чу се насочва към настройката на Porsche. минава и към изработването на аеродинамични части за следпродажбено обслужване за Ferrari и Mercedes-Benz.
Първата кола на Lotec беше C1000 от 1995 година, която не успя да запали света на суперавтомобилите.Sirius пристигна през 2001 година. Със само пет бройки, които трябва да бъдат правени на година, но струващи над 400 000 евро всяка, той така и не тръгна.
Дизайнът му беше като този на Koenigsegg CC, макар и малко по-луд. Скици на актуализиран Sirius бяха публикувани през 2008 г., но нито една кола не беше произведена.


0