През годините някои германски автомобилни дизайнери осмелиха да се отклонят от нормата. Те дадоха странни автомобили на света.
От красиви ексцентрични форми - до неразбираеми характеристики, ето изборът на Autocar на най-необичайните дизайни, родени в Германия.
Най-странните германски коли в историята (ГАЛЕРИЯ)
Audi Rosemeyer (2000)
Фазата на суперколите на Audi започва през 1974 година с 100S Coupe Speciale. По-късно включва компании като Pietro Frua и Pininfarina, за да проектират някои от най-откачените автомобили. През 2000 година се появява концептуалният модел Rosemeyer, който отдава почит на състезателите на Auto Union „Silver Arrow“ от 30-те години на миналия век. Имаше корени на Bugattiзаедно с концептуалния Audi Avus и дори включваше версия на 16-цилиндровия двигател, който след това видяхме в хиперавтомобила Bugatti Veyron .
Фазата на суперколите на Audi започва през 1974 година с 100S Coupe Speciale. По-късно включва компании като Pietro Frua и Pininfarina, за да проектират някои от най-откачените автомобили. През 2000 година се появява концептуалният модел Rosemeyer, който отдава почит на състезателите на Auto Union „Silver Arrow“ от 30-те години на миналия век. Имаше корени на Bugattiзаедно с концептуалния Audi Avus и дори включваше версия на 16-цилиндровия двигател, който след това видяхме в хиперавтомобила Bugatti Veyron .
Зад дизайна стои Щефан Сиелаф , който се присъединява към Audi през 1984 г. като стажант. Бързо се издига нагоре и става ръководител на интериорния дизайн на Audi - най-известният му труд е използван в A7.