IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 мита за SUV, в които е време да спрем да вярваме

Настина ли тези автомобили са по-добри от останалите?

SUV-тата започнаха да превземат пазара през 90-те години на миналия век с появата на такива модели Toyota RAV4 и Lexus RX. Тези автомобили внасят приключенското усещане на истинските всъдеходи в ежедневното шофиране, но с по-добро управление и комфорт. Днес кросоувърите са се превърнали в безспорни лидери в индустрията, измествайки седаните, хечбековете и минивановете. Но наистина ли са по-добри?

Някои от петте мита за кросоувърите, които ви представяме в галерията, може да ви изненадат, а други да ви накарат да се замислите за закупуване на различен автомобил.


5 мита за SUV-автомобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 часа )
    Общо взето, това са глупости. Отдавна някои неща не са така. Теглото на повечето СУВ е оптимизирано и не са по-тежки от аналогичния клас автомобили. Все се повтаря за центъра на тежестта, но той е важен, ако караш екстремно и дрифтиш по завоите. Единствено това за пешеходците е вероятно вярно. Надявам се никой, никога да не го разбира.
  • #13
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 23 часа )
    да натрошиш ръчичките на маркетолозите които измислеха най безмисленния сегмент в автоиндустрията като средство за придвижване
  • #12
    12 rate up comment 6 rate down comment
    JEEP ( преди 1 ден )
    Нищо не ме интересува от тия простотии, карам СУВ поради две причини - обичам да се качвам в автомобила си, вместо да клякам и да сядам на земята, и второ - не спирам на полвин метър от бордюра, да не си откъртя предната броня.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 10 ( преди 1 ден )
    Сега бъди така добър и ни осветли: в кой имагинерен твой сегмент е Пасат?
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Значи първо: Пасат въобще не е (сегмент D)! ,, тогава в кой сегмент е Артеон ? ами Файтон? " Второ:Всички пишат SUV и после описват кросовъри, а това са различни неща ,,просто едните са на рама и имат някои работи които другите нямат"Трето:Няма смисъл да се лъжем,SUV в града е точно толкова безсмислен колкото и огромен пикап, а пък кросовърите са си обикновени коли с високо окачване.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Седани вече не се продават, а малкото са абсурдни като новата Елантра която струва колкото нов Кашкай.
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Повечето хора избират СУВ от по-долен сегмент като заместител на седан или комби, защото предлага същия обем. Пример - най-купуваното семейно комби е Пасат (сегмент D), а най-купуваните семейни кросоувъри са C-SUV (Тигуан, Кашкай, Q5, ЧР-Во, РЪФ 4). Затова разлика в теглото или няма, или дори SUV предлага по-ниска. Оттам половината аргументи в статията отпадат.
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 1 ден )
    имам с влака двама убити като тебе ***
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 1 ден )
    до анонимния:-батко не ми говори за влакове,че 23 години съм локомотивен машинист на магистрални локомотиви.При тая среща никакъв автомобил няма шанЦ,така,че не ми се прави на умен.И относно сигурността-много трябва да си *** за да не правиш разлика от лека кола и СУВ при катастрофа (не дай си боже).И пак относно спирачките-ела да ти покажа как спира МЛ.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    4-ти, хващаш се за доста "наточени" СУВ, М доработките на Х-серия БМВ или АМГ на МБ погледнеш и те са с 2-но перфорирани дискове.. които нямат общо със старндатния им "еквалент". Но се иска малко мисъл и разбиране, каквито в наши дни липсват при повечето.